Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
jorika1986 schreef:Wat ik mij even off topic afvraag.
Nobje, met jouw sulky achterop de trailer is de kentekenplaat niet meer zichtbaar. Volgens mij mag je zo niet rijden.
&
Marg
Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:49
Mooie sulky zeg, en mooi zo aan je trailer! Dat gaat helaas neit met een vierwieler
nobje schreef:jorika1986 schreef:Wat ik mij even off topic afvraag.
Nobje, met jouw sulky achterop de trailer is de kentekenplaat niet meer zichtbaar. Volgens mij mag je zo niet rijden.
&
Marg
Link naar dit bericht Geplaatst: Vandaag, 08:49
Mooie sulky zeg, en mooi zo aan je trailer! Dat gaat helaas neit met een vierwieler
Hoi Jorika,1968. Ik heb een extra kenteken plaat voor de koetsen drager.
Je mag inderdaad zo niet rijden. Maar ik wilde graag een foto maken destijds voor meneer Boomkamp. En heb toen de kenteken plaat er even afgehaald (voor de foto).
De kenteken plaat heeft een paar gaatjes met haakjes. En die haak ik dan aan het uitstekende deel van mijn twee wieler.
De koetsendrager is trouwens van Hans van der Mee.
Maar ik geloof dat ze zelf ook koetsendragers kunnen maken voor 2 wielers..
Hoi Marg, Dank je voor het compliment, nee met een vierwieler heb je een koetsen trailer nodig met zo een platform aan de voorkant, of toch maar op de aanhanger ?.
Dat was ook een overweging om bij meneer Boomkamp voor een twee wieler te gaan.
Omdat je die mee kan nemen achter aan de klep van je trailer op zo een koetsenrek.
Maar ik merk dat deze twee wieler voor mij te zwaar is om er alleen op te zetten. Dus als ik alleen onderweg ga of geen hulp voor het laden heb neem ik de sulky mee...
De twee wieler is voor 2 personen... en de sulky is alleen een buizenframe, en daar kan ik alleen maar in mijn eentje op zitten. Maar het voordeel is, die kan ik er ook alleen op prutsen om zo maar te zeggen.
stalQuoVadis schreef:Mag ik dan vragen, welke kleur kentekenplaat je dan moet hebben.
De witte of de gele !!
Groetjes Ingrid.nobje schreef:
Wat ik mij even off topic afvraag.
.