Ik zit al een tijdje te dubben over de kleuren van mijn wagen. Vrijdag moet ik naar de markt om bekledingsmateriaal te halen voor een andere wagen dus kan ik net zo goed direct voor mijn eigen wagen halen. Maar welke kleuren wil ik mijn wagen doen?!! Het is nu groen met donkerbruin.
Ik heb een fjord. rood, bordeaux, bruin, blauw, zwart etc staan hem dus goed. zou een zwart frame met bruine kussens iets zijn? Ik heb een zwart tuig, ik kan dus bruine onderleggers maken. Anders dacht ik aan zwart met rode bekleding? Of bordeaux? Blauw?
Help!
HTM
Geplaatst: 20-01-14 16:55
knal blauw vind ik erg gaaf bij mijn fjord. Is mijn wagen nu ook (kan alleen zo snel geen foto vinden)
dus daarom deze
jorika1986
Geplaatst: 20-01-14 17:00
Ik denk dat diep rood erg mooi staat.
Pluk_01
Geplaatst: 20-01-14 17:21
Mijn marathonwagen is ook blauw. Op dit moment heb ik voor het tuig nog bordeaux onderleggers, ook die kleur staat erg goed op mijn fjordendame!
No_No
Geplaatst door de TopicStarter: 20-01-14 17:45
Hebben jullie foto's?
Knal blauw is erg mooi!! Maar alleen blauw is zo blauw zeg maar dus dan blauw met zwart?
Die van mij is blauw, met gele wielen/geel randje op de rest van de wagen, de bekleding is zwart. Er zijn echt heel veel combinaties te bedenken natuurlijk