Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
magicmist schreef:ik zou je pony niet korter zetten. vind hem al vrij kort staan.
ik heb een zweep met lang klaptouw,
daarmee corrigeer ik. doe het hetzelfde als met been

Iig absoluut geen nylon zweep, ding is súperlicht! Ik kan er úren mee mennen (letterlijk!) En heb niet eens het idee dat ik een zweep vast heb. En is is een 'simpele' zweep van de boerenbond/welkoop. Hij is 160 cm lang en kan makkelijk het schoftje er mee aan raken, mijn pony staat ongeveer op dezelfde afstand als die van jou. Gem schreef:Het enige jammere is dat hij alleen maximaal uitgeschoven kan worden, ik hoop nog eens een zweep te vinden die ik vast kan zetten op elke lengte die ik wil.
. Met 1.70 m komt hij nog steeds tegen de deurpost bij het wegzetten in de loods en in het bos, dus voor mij schiet dat eigenlijk niet genoeg op. De W&G die ik nu heb kan ik bijna tot de helft inkorten tot ca 1.10 m, dus kan ik hem op de koets laten staan.
TS vind je het erg, de tips/info over zwepen? Béetje off-topic maar ook weer niet helemaal