Snollygoster schreef:Vrachtwagenchauffeurs zijn echt de meest asociale weggebruikers, op de wielrenners na dan.
Gelukkig mogen er geen vrachtwagens komen in de buurt waar ik nu sta met mijn paarden, maar waar ik vroeger stond was ook een weg die ik een stukje moest volgen om vervolgens op een wandelpad uit te komen, en net die weg stond erom bekend dat er steeds als een idioot gereden werd. Ik ben er al zo vaak vrachtwagenchauffeurs tegengekomen die nog niet eens vaart minderen, zelfs niet na een signaal. Verschikkelijk asociaal, ik kan er echt woest van worden.
Ben ik niet met je eens, sommige vrachtwagen chauffeurs zijn horken, sommige wielrenners, sommige gewone fietsers, sommige brommerrijders en sommige ruiters en menners.
Je kan niet hele beroepsgroep over 1 kan scheren!
(en geloof me ik vloek wel eens wat af, aangezien ik op een sluiproute voor een A weg rijdt, ook vaak in de spits. En voel me dan wel eens soort overlevings kunstenaar)
Hier hadden we 2 bedrijven.
Bedrijf 1, ging langzaam rijden of zelfs stilstaan, keurig netjes.
Bedrijf 2, reed je bijna van de sokken.
Echter die rijstijl betrof niet allen het passeren van paarden, maar ook die van andere weggebruikers.
Na paar gesprekken met het personeel, gaat ook bedrijf 2 stuk beter om met zijn rijdend materieel.
(al is bedrijf 1 nog steeds een topper!)
TS, gelukkig zijn jullie er zonder kleerscheuren vanaf gekomen. Wel flink schrikken zo.