KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Marjola

Berichten: 760
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-12-13 21:57

Het is inderdaad een leuk bedrag, maar als ik de verhalen moet geloven is het dat meer dan waard :)

@eefielover volgens mij ligt dat ook aan het moment wanneer je afmeldt, als je het meer dan 6 weken van te voren doet zag ik niet 1,2,3 de dierenartsverklaring eis erbij staan. Maar ja, vervoer kan inderdaad nog in de laatste zes weken veranderen... Kun je niet met iemand meerijden die ook gaat, Jenkins?

Vraagje: Als mijn eigen groom alleen de marathondag langskomt dan zit je toch niet aan die 1 extra persoon kosten vast?

eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-13 00:20

Uiteraard geldt dat voor die 6 weken.. Maar je kunt niet in die 6 weken aankomen dat je t vervoer niet rond hebt en dus je geld terug wilt omdat je verzekerd bent.. En zo las ik t net wel, dat t wel handig is want stel dat t vervoer niet geregeld is.

Tja, t wordt allemaal weer duurder. Bah bah..

Op woensdag zijn ( officieel vanaf 1 uur) de bezoekers welkom, dus neem aan dat dat je geen geld kost..

Sandrina
Berichten: 4077
Geregistreerd: 04-12-06
Woonplaats: Houten

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 13:56

Ik haak af, zoveel geld. Ik hoop dat iedereen die gaat veel plezier heeft en veel bij-leert.

MelanieB

Berichten: 25870
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 16:04

Ze willen die verbouwing er weer uithalen zo te merken..

Naja het is iig niet heel veel duurder geworden dan vorig jaar.. maar of ik het nu kan betalen... -O-
Had graag alle 3 de welshjes mee willen nemen, maar dat word dan gekkenwerk.. maar 90,- extra voor een pony extra... pff, kan zo wel zelf een baaltje zaagsel, hooi en eigen voer meenemen hoor. Maarja daar word het helaas niet goedkoper op als het aan KNHS ligt...

eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-12-13 17:32

Stom dat je t dan niet op een dealtje kan gooien he? Echt balen.. Heb dr maar één, dus voor mij niet zo spannend. Maar als je er meer hebt is t toch stom dat dat zoveel moet kosten. Zeker als je eigen voer mee neemt en zelfs twee in één stal zet. En dan ligt er zoveel stro in dat ik de helft aan een ander moet doneren..

Máár de gezelligheid en t leerzame wint t van de kosten. Ik vind het al drie jaar top!

IpsilonkaJarig

Berichten: 5862
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-12-13 18:27

Mel, kun je niet woensdag een pony omwisselen ofzo?

Jenkins

Berichten: 3558
Geregistreerd: 27-02-07
Woonplaats: Koedijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 00:03

_Marjola schreef:
Het is inderdaad een leuk bedrag, maar als ik de verhalen moet geloven is het dat meer dan waard :)

@eefielover volgens mij ligt dat ook aan het moment wanneer je afmeldt, als je het meer dan 6 weken van te voren doet zag ik niet 1,2,3 de dierenartsverklaring eis erbij staan. Maar ja, vervoer kan inderdaad nog in de laatste zes weken veranderen... Kun je niet met iemand meerijden die ook gaat, Jenkins?

Vraagje: Als mijn eigen groom alleen de marathondag langskomt dan zit je toch niet aan die 1 extra persoon kosten vast?



Dat zou natuurlijk helemaal super zijn dat kon, maar denk dat iedereen wel vol zit met paard en wagen :P

Wbt je vraag, heb geen idee :P

Linsey1998

Berichten: 2278
Geregistreerd: 18-04-11
Woonplaats: Uitgeest

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 12:16

Lijkt me heel leuk om heen te gaan :D als ik kom, kom ik met mijn 10 jarige shetlander merrie Toliene. Vervoer is echter voor mij geen probleem :) eerder of ik die weken kan.

Zijn er nog meer mensen die met een shetlander komen?

_Marjola

Berichten: 760
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 12:29

@Jenkins ja een pony er naast schuiven in een trailer kan altijd wel, maar dan heb je inderdaad nog je wagen... of heb je zelf een aanhangertje?

Ik heb ook een chauffeur nodig, want ik heb alleen een B rijbewijs. Maar gelukkig kan ik iets met mijn ouders regelen :) Heb het er thuis over gehad en ze vinden het goed als ik ga. *\o/* Het liefst ga ik dan voor week 2.

kayleighr
Berichten: 31
Geregistreerd: 19-06-13

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 15:26

Linsey1998 schreef:
Lijkt me heel leuk om heen te gaan :D als ik kom, kom ik met mijn 10 jarige shetlander merrie Toliene. Vervoer is echter voor mij geen probleem :) eerder of ik die weken kan.

Zijn er nog meer mensen die met een shetlander komen?


Ik wil met mijn shetlander komen, ik heb alleen niemand die mee kan en ben 16 jaar.
Beetje spannend dus, en twijfel, lijkt me wel echt gaaf...

Is er iemand die al eens gegaan en mij wat meer informatie kan geven? Liefst via pb

eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-13 23:05


VanHuisUit

Berichten: 6688
Geregistreerd: 06-01-08

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-12-13 23:37

Toch nog stiekum gekeken.... jeetje zeg.... met twee pony's zou het neerkomen op 560,- Euro :oo kan ik minimaal 14 lessen voor nemen bij mijn instructeur ...
En dan begrijp ik dat als de groom meekomt, ook al is het niet eens dat ze daar slapen dat ze toch het volle pond moeten betalen? Da's ook weer flink bedrag -O-
Ik snap dat het leuk is van allerlei instructeurs les te krijgen en dergelijke maar vindt het in verhouding tot de rijkampen gewoon erg duur.
Maar misschien ben ik wat verwend met een menstal met instructeur standaard bij de hand incl oefenveld met hindernissen....

eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-12-13 23:53

Tja.. Je moet t echt als een vakantie/ weekje weg zien. Want je betaald natuurlijk niet alleen maar voor de lessen. Ook voor de drie luxe maaltijden per dag. De overnachtingen van jezelf en je paard. De clinics, de hulp, de mogelijk heden, en daarbij de lessen.. Als je t om gaat rekenen valt t wel mee.

Als jij 14 lessen kan krijgen voor 560 euro betaal je dus 40 euro per les( ongeveer dan). Even uitgaande van de gewone prijs( 1 pers/1 paard) €470,-.
Je hebt 7 dressuurlessen en 2 vaardigheid/ marathonlessen( achter elkaar). Maak er 8 lessen keer €40,- van, dat is dus 320 euro aan lessen. Houd je dus 150 euro over voor 4 overnachtingen( voor jezelf en paard) 13 maaltijden, en minstens twee clinics. Valt dus echt wel mee vind ik. Maar ik begrijp dat t misschien niet voor iedereen mogelijk is.

W.b. je groom als die niet blijft slapen, en geen ontbijt/ diner eet, tja kun je vragen hoe dat zit.

dolfie2133
Berichten: 45
Geregistreerd: 03-03-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 17:35

Lijkt me supergaaf. Maar dat geld he….

IpsilonkaJarig

Berichten: 5862
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-13 18:00

Zoals eefie het uitrekent zie ik het ook. Het is veel geld, maar niet duur voor wat je er voor terug krijgt. Helemaal nu we sinds een paar jaar met zijn 2-en in de les rijden is het echt fijn. Ik rijd ook altijd met dezelfde vriendin in de les, geen verrassingen.

_Marjola

Berichten: 760
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Noord-Holland

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 17:48

Mooi rekensommetje eefie!

Ik kijk er ook zo tegenaan: het is een mooie vakantieweek (duurder dan een 3daags festival, maar goedkoper dan een citytrip van 3/4 nachten in de EU). Daarnaast hoop ik er rijtechnisch gezien een heleboel van op te steken. Nu ik naar de M wil, komt een weekje bootcamp wel goed uit. :) Maar als je als hobby/recreatie menner meedoet dan snap ik dat zo'n argument lang niet zo zwaar weegt ten opzichte van het kostenplaatje.

eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-12-13 18:04

Nou das maar net hoe je dr in staat.. Ik ben hobby/ recreatie menner maar train wel graag dressuur matig. Ik heb de rest van t jaar bijna geen les en zie dit dus als vakantie én bootcamp :o :D :+

_Marjola

Berichten: 760
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-13 18:07

@eefie dat kan ook, maar ik snap wel dat sommigen liever voor een goedkopere instructie gaan dan :) (zoals VHU omschrijft)

eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-01-14 12:02

Ook hier voor iedereen de beste wensen voor 2014!! Op een jaar vol goede kansen, liefde, geluk en veel sportiviteit! Maak er wat van!

annastasia

Berichten: 9281
Geregistreerd: 04-03-07

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-01-14 14:38

Had gehoopt dit jaar mee te kunnen doen, maar pony moet nog beleerd worden.....
Het is de bedoeling dat ze in oktober haar verrichtingen gaat rijden maar dan hebben we nog heel wat werk te doen.
Dit zou een mooie test zijn, maar ben bang dat het te vroeg komt.

talud14
Berichten: 11
Geregistreerd: 11-11-10

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 10:04

Ik ben ook weer aanwezig week 1

marjotje82
Berichten: 776
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Goudswaard

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 12:22

Ben vd week eigenlijk pas op het idee gekomen toen ik een stuk las in de paard&sport!
Als ik xo t topic lees krijg ik er al zin in.
Hoop vandaag te horen te krijgen of ik vrij krijg!

marjotje82
Berichten: 776
Geregistreerd: 01-01-10
Woonplaats: Goudswaard

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-01-14 14:06

Is er trouwens veel animo voor zodat je er op tijd bij moet zijn met inschrijven?

Ollie1

Berichten: 1727
Geregistreerd: 28-10-05
Woonplaats: ergens op VP

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 12:17

Ik zit ook te twijfelen om te gaan....ik ben dan ook alleen...maar zoals ik lees zie ik dat er voldoende hulp zal zijn. Mijn voorkeurs zou naar de 1e week gaan....Vanaf morgen inschrijven dus ik kan er nog een paar uur over nadenken _/-\o_

IpsilonkaJarig

Berichten: 5862
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-14 14:45

Ollie, week 2 is ook echt leuk hoor :-)