KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
eefielover
Berichten: 760
Geregistreerd: 26-03-05
Woonplaats: Culemborg

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-06-14 21:51

Je mag niet onderling ruilen helaas. En volgens mij vraagt iedereen Om les van Paul en itz..

_Marjola

Berichten: 760
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 21:52

@Flurk ik wil graag een keer les van Paul Versluis krijgen, dus ik houd liever mijn eigen plek. :o Ik gok namelijk dat als je 1 les gaat ruilen, gelijk een groepsruil betekent anders wordt het ook een zooitje voor de organisatie wanneer ze wie kunnen verwachten.

Je kunt inderdaad beter even met de organisatie overleggen.

Komen er trouwens bij meer mensen hun eigen groom langs op woensdag speciaal voor de marathon?

MelanieB

Berichten: 25870
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 22:03

Mijn groom/vriendin is de hele week mee, dat scheelt.

Maar mensen van de middaggroep groomen de ochtendgroep eventueel en andersom.
Ik vond vorig jaar wel leuk bij iemand achterop te staan, moet me alleen niet te hard gaan _O-

Ik kan morgen ook m'n marathonwagen weer ophalen na reparatie, net op tijd dus! :D

_Marjola

Berichten: 760
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 22:14

@Melanie ik ben niet bang dat ik geen hulp krijg hoor. Bij het inspannen voor de dressuur zal ik ook een extra handje nodig hebben met mijn draaikont ;) Het is meer dat ik+groom allebei nog niet veel ervaring hebben in de marathon, dus dan is het fijn om als team te oefenen. Aangezien woensdag de bezoekdag is, kan mijn groom net zo goed zelf achterop gaan staan. Ik was benieuwd of meer mensen dat van plan waren. :)

Achterop staan is inderdaad heel wat anders dan een racemonster rondsturen :P

Sjolvir

Berichten: 25281
Geregistreerd: 26-03-05

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 22:18

Jippie!!! Had heel graag eens les gehad van Ito, maar dat ging natuurlijk dit jaar niet (andere jaren gezien en gedacht, wil ik ook!!).
Maar heb wel dinsdag les van Paul, dat is maar goed ook, want die heeft vorig jaar de les die ik de dag ervoor had van M weer recht gebreid.. en maandag heb ik daar les van.
Hopelijk klikt het dit jaar beter met paard ik en instructie, anders zo zonde van die ene dag.
Donderdag les van Itz, dat vind ik ook wel top! Had ik vorige keren alleen op maandag, maar die klikt ook goed met mij en mijn paarden.
Ben dus helemaal blij!

Oh, ben groep 11....

Mel super dat je wagen op tijd klaar is.
Ipsilonka, balen dat je met leenkar moet, maar beter iets dan niets.

Had vanavond nog ongelukje met Toobs... denk dat ik hem even stil laat staan tot kamp.
Hij ging omdat hij soort van iets schrok heel stom onderuit op zijn voorbenen, gewoon plok..
En gleed op zijn knieen over het asfalt.
Die had ik niet zien aankomen zat er dus nog net op... (was gewoon relaxt op het asfalt aan het stappen).
Mist klein driehoekje haar op 1 knie en ander kan je niet echt zien, blij met zijn dikke vacht!
Maar die ene knie is nu wat dik en ik wil niet het risico lopen dat ik menkamp mis!!!

MelanieB

Berichten: 25870
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 22:22

_Marjola schreef:
@Melanie ik ben niet bang dat ik geen hulp krijg hoor. Bij het inspannen voor de dressuur zal ik ook een extra handje nodig hebben met mijn draaikont ;) Het is meer dat ik+groom allebei nog niet veel ervaring hebben in de marathon, dus dan is het fijn om als team te oefenen. Aangezien woensdag de bezoekdag is, kan mijn groom net zo goed zelf achterop gaan staan. Ik was benieuwd of meer mensen dat van plan waren. :)

Achterop staan is inderdaad heel wat anders dan een racemonster rondsturen :P

Haha ja daar ben ik geen held in icm slechte spieren kan ik niet zo snel opstaan van de een naar andere kant, alleen als de kar wat hoger is haha.
Ah vandaar! Geen idee eigenlijk.
En als je hulp nodig hebt lopen er genoeg om je ff te helpen, dat is echt wel fijn! Ik loop ook vaak overal en nergens, je geeft maar een gil en ik help als't nodig is :))

Oeps, Toobsje over de grond met de knietjes :(:)

Ips, balen van je wagen maar wel topservice dat je een leenwagen mee mag nemen!

_Marjola

Berichten: 760
Geregistreerd: 08-07-13
Woonplaats: Noord-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-06-14 23:45

@Sjolvir wat naar! Hopelijk valt het dikke been mee morgen.
@Melanie thanks! Ik zal het onthouden :)

Wel een nadeel van je spieren. Al ben jij in ieder geval als menner meer ervaren met hindernissen inschatten. Daar heb je nog een klein voordeel mee. Mijn groom skills gaan niet veel verder dan dressuur en vaardigheid oefenen (hang dan een beetje mee vanwege de balans omdat we heel makkelijk driften in onze bak thuis, zeker met een galopperende tuiger ;) ). Dus ik ben ook niet echt geoefend met snel switchen :P Maar vind het wel leuk om een keertje van plek te wisselen op de wagen. Leer je ook weer van!

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 08:22

_Marjola schreef:
@Flurk ik wil graag een keer les van Paul Versluis krijgen, dus ik houd liever mijn eigen plek. :o Ik gok namelijk dat als je 1 les gaat ruilen, gelijk een groepsruil betekent anders wordt het ook een zooitje voor de organisatie wanneer ze wie kunnen verwachten.

Je kunt inderdaad beter even met de organisatie overleggen.

Komen er trouwens bij meer mensen hun eigen groom langs op woensdag speciaal voor de marathon?

De lesruil ik ik vroeg voor maandag was vanwege de lestijd en waren " gelijknamende" instructies alleen de voorletter verschilde
Nu dus besloten de halfs uur les te laten schieten dan is " mijn" probleem ook opgelost

ieris

Berichten: 1781
Geregistreerd: 26-05-02
Woonplaats: Loenen veluwe

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 12:11

`Zo Paul is wel populair of niet!, ik heb geen les van hem, ken verder ook nog niemand van de instructeurs.
Ik heb de nieuwe groepsindeling van de knhs gehad, ik zit in groep 8.

Sjolvir, jee wel even schrikken van die knie zeg, woensdag zit ik met jou en nog iemand in groep 6 voor dressuurles!

MarjaR

Berichten: 600
Geregistreerd: 17-09-07
Woonplaats: Barchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 13:40

_Marjola schreef:
Het is meer dat ik+groom allebei nog niet veel ervaring hebben in de marathon, dus dan is het fijn om als team te oefenen. Aangezien woensdag de bezoekdag is, kan mijn groom net zo goed zelf achterop gaan staan. Ik was benieuwd of meer mensen dat van plan waren. :)


Waarschijnlijk komt mijn echtgenoot woensdag om te groomen tijdens vaardigheid+marathon. Op termijn willen we misschien wel eens echt een marathon rijden, en hij en ik hebben beiden geen idee hoe we dat dan moeten aanpakken.
Wel goed dat hij nu een keer kan proef-groomen en dat we dan ook tips/instructie daarover krijgen.

ilovemoney

Berichten: 725
Geregistreerd: 16-04-09
Woonplaats: Roelofarendsveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 16:49

ieris schreef:
`Zo Paul is wel populair of niet!, ik heb geen les van hem, ken verder ook nog niemand van de instructeurs.
Ik heb de nieuwe groepsindeling van de knhs gehad, ik zit in groep 8.

Sjolvir, jee wel even schrikken van die knie zeg, woensdag zit ik met jou en nog iemand in groep 6 voor dressuurles!




Dan zit je bij mij in de groep!
Als ik in de nieuwe groepsindeling ook nog in 8 zit?

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 16:51

Nou mijn les probleem voor maandag heb ik op kunnen lossen
En dat alleen maar omdat ik hooi mee neem voor mijn stalbaas
Zo zie je de een helpt de ander.
Breng mijn trailer nu na de lessen pas weg en mag haar trailer grbruiken als opslag ruimte

Sjolvir

Berichten: 25281
Geregistreerd: 26-03-05

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 20:46

Top!

Leuk leuk leuk, clubgenootje van me is van reserve lijst af en mag ook nog mee op kamp!

En Toobs doe ik even heel heel heel voorzichtig mee, hij hopelijk ook met zichzelf in de wei, de dombo. Been ziet er goed uit, maar wil even geen risico lopen voor kamp, hij MOET mee!
Sjol is al tijdje buiten gebruik en Hepsie kan nog niet voor de kar, dus hij is gewoon de sjaak.

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:32

Sjolvir schreef:
Top!

Leuk leuk leuk, clubgenootje van me is van reserve lijst af en mag ook nog mee op kamp!

En Toobs doe ik even heel heel heel voorzichtig mee, hij hopelijk ook met zichzelf in de wei, de dombo. Been ziet er goed uit, maar wil even geen risico lopen voor kamp, hij MOET mee!
Sjol is al tijdje buiten gebruik en Hepsie kan nog niet voor de kar, dus hij is gewoon de sjaak.

Ik duim met je mee

Sjolvir

Berichten: 25281
Geregistreerd: 26-03-05

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-06-14 21:37

Hij loopt goed hoor! Been is ook al niet meer dik gelukkig, maar heb hem vandaag voor de zekerheid maar stil laten staan.
Volgende week moet ie toch hard zat werken, paar daagjes vrij vooraf kan hij dus wel hebben.

Flurk

Berichten: 4487
Geregistreerd: 14-09-05
Woonplaats: Dieren

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 06:45

Meiden ik heb vanaf vandaag even geen wifi dus klets pas volgende week weer of moet wifi punten vinden

IpsilonkaJarig

Berichten: 5862
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 15:09

Ik probeer op de een of andere manier iemand te pakken te krijgen van de knhs. Ik vrees dat mijn nieuwe ding mee moet op kamp.

MelanieB

Berichten: 25870
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 15:35

Wat is er met detje dan? :oo

Gelukkig dat Toobs goed is! :):)

Sjolvir

Berichten: 25281
Geregistreerd: 26-03-05

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 16:12

Als Feralinda, 4 is is dat toch geen probleem?
Maar wat heb je met Detje dan? Niets ergs toch hopelijk?

IpsilonkaJarig

Berichten: 5862
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 16:14

Det is niks mis mee. Maar kan fera moeilijk alleen thuis laten....

Sjolvir

Berichten: 25281
Geregistreerd: 26-03-05

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 16:18

Aha, zo!
Hi, tja, moet maar mee dan.. Kan Pablo niet oppassen?

Hier is mama Sjol de oppas voor Hepsie, die kon ik ook niet alleen thuis laten.

IpsilonkaJarig

Berichten: 5862
Geregistreerd: 08-09-02
Woonplaats: buiten Uitgeest

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 16:56

Pablo is gister ingeslapen :-(

Sjolvir

Berichten: 25281
Geregistreerd: 26-03-05

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 17:13

Nee..... Pablo...... ahhh... de super fjord....
Heel veel sterkte......
Wel top dat hij nog bij jou terug heeft kunnen komen de laatste tijd.

Wat had hij?

MelanieB

Berichten: 25870
Geregistreerd: 06-08-06
Woonplaats: Lathum (GLD)

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 20:07

Ah zo idd Roos.. :(:) Dat had ik meegekregen van Pablo maar niet verder over Fera nagedacht..
:(:)

MarjaR

Berichten: 600
Geregistreerd: 17-09-07
Woonplaats: Barchem

Re: KNHS zomerinstructieweken mennen 2014!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-06-14 20:29

Ach jee, wat een akelig bericht van Pablo. Sterkte!