startpas en pony registreren??

Moderators: petraaken, A_nouk, C_arola, Nicole288, Dyonne, SayaJones, Apple, Coby

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

parador

startpas en pony registreren??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-13 19:31

Hallo, ik zit met een vraagje , heb de hele KNHS site doorgespit en kom er niet uit.

Mijn echtgenoot heeft gisteren een b dressuur proef enkelspan pony meergereden. Uitkomst 1 plaats..helaas geen startkaart dus geen plaatsing.
Maar zoals je begrijpt smaakt dit naar meer. Dus willen we een startpas aanvragen. Dan komt de vraag is uw pony geregistreerd! Ik denk van wel , hij heeft in verleden al tot klasse 3 gelopen (sgw)
IK kan nu dus nergens vinden hoe dit werkt.
Ik begrijp dat als je pony/paard voor de 1e x wedstrijden gaat rijden , je deze nog moet registreren. Heb dit ook voor mijn dochter gedaan. Maar in dit geval??
Wie kan mij helpen?

where ever i lay my CAP , that's my home ......................... a Horse, an answer to all my prayers
http://www.mennenisleuk.nl

Nikkels, ik zal je nooit vergeten, De Hemel heeft er een grote ster bij....

Tanja_14

Re: startpas en pony registreren??

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 19:32

als het goed is kun je het chipnummer van de pony invullen op de site bij het aanmaken van een startpas en dan zegt ie of de pony als geregistreerd is of niet...

Dilayla van het Esdorp M1 +5, B+10

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 19:33

Als het goed is komt je pony er dan uit rollen op de site van de KNHS als je zijn naam, levens nummer of chipnummer in voer bij het aanvragen van je startkaart.

Ik heb tot nu toe alleen jonkies gestart, dus heb er zelf geen ervaring mee. Maar een van de meiden die mijn pony startte zei dat ze haar zo kon vinden.

Benno: dressuur M+13, vaardigheid ZZ+3 en Sport-AA ☆ Deedee: dressuur Z+1, vaardigheid M+5 en prestatie sport-AA
http://www.staldenci.nl

*Als je haar voor je ogen waait, als je jas om je lichaam draait, als de wind langs wangen aait, weet dat ik je mis* - Acda en de Munnik

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-12-13 19:36

Als je paard echt al wedstrijden heeft gelopen bij de KNHS, MOET ze geregistreerd staan.
Chipnummer zou dan je paard naar boven moeten kunnen krijgen.
Bij de vraag is uw pony geregistreerd al geprobeerd JA in te vullen? En dan zo verder te gaan.
Geen idee of het zo werkt, maar denk het wel.

Had laatst ander probleem kreeg een paard er niet op als combinatie met mezelf (had in het verleden ook al met mij wedstrijden gelopen) omdat ik geen spannummer had. Heb dat uiteindelijk telefonisch geregeld.

Mocht het je vanavond niet lukken gewoon morgen de KNHS bellen.
Paspoort van je paard bij de hand houden.

Oh.. en zijn jullie lid van een vereniging? Om wedstrijden te kunnen starten moet diegene die wil starten lid zijn op een vereniging.

[EJL-ITP] Van overdwars naar M2 van met tumor naar met humor! ons 2017.... begint en eindigt met een tumor, maar Heps houdt haar humor!
Hepsie [RIJ-ITP] All over the world Noors, Zuid Europees en VS asjemeCOW?!!!
I.M. Vaarwel mijn gouden koningin.....
[IM] And then the fairytale ends.... Sjolvir run for ever.
“The secret in riding is to do few things right. The more one does, the less one succeeds. The less one does, the more one succeeds.”
~ Nuno Oliveira

parador

Re: startpas en pony registreren??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-12-13 19:41

dank voor jullie snelle reacties...jahoor de pony heeft in het verleden echt wedstrijden gelopen.
Ik ga morgen even bellen , ik heb natuurlijk ook geen spannummer.
Lid van een vereniging zijn we gelukkig ook al jaren....
dank jullie wel

where ever i lay my CAP , that's my home ......................... a Horse, an answer to all my prayers
http://www.mennenisleuk.nl

Nikkels, ik zal je nooit vergeten, De Hemel heeft er een grote ster bij....

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie