Gezocht, iemand die tuig af kan stellen omgeving Arnhem

Moderators: C_arola, Dyonne, SayaJones, Apple, Coby, Nicole288, petraaken, A_nouk

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Ayla

Gezocht, iemand die tuig af kan stellen omgeving Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-11-13 16:12

Hallo,

Voor mijn shetlander ben ik op zoek naar iemand met genoeg ervaring en verstand om haar tuig op maat af te stellen. Ik heb voorheen altijd met een van mijn andere pony's gemend die onlangs overleden is, waarbij een meninstructeur deze heeft afgesteld en alles op maat gezet. Zelf heb ik genoeg ervaring/verstand om het tuig redelijk af te stellen, maar ik heb toch liever dat er iemand naar kijkt die zeker weet dat het goed zit en mijn pony er geen last/pijn van ondervind. De reden dat ik het via bokt probeer, is omdat de meninstructeur die mij bij mijn vorige pony geholpen heeft helaas te druk is voorlopig en ik ken verder niemand die mij even zou kunnen helpen. Het is maar zo'n 10/15 min werk en ik zou het ontzettend waarderen! Pony is in de leer en ze is klaar voor een stapje verder (hele tuig ipv enkel schoftje, hoofdstel met kleppen en bit en daarmee droogmennen). Het betreft een 1m hoge hetlander die in Westervoort staat.

Gr Ayla

Heb jij leuke foto's van Horse Event? Doe mee aan de Bokt Fotowedstrijd!
Antwoord op onderwerpPlaats een reactie