minipaardjes schreef:Met klavertje heb je dubbele leidsels en dat wil ik
niet. Driespan ment hetzelfde als 2-span. Hoop dat verder mensen met echte ideeen reageren want een wagenbouwer en klavertje had ik zelf al bedacht. Ik zoek
concreet antwoord op hoe je de voorziening zelfdragend kunt maken en geen andere voorstellen

Klinkt niet zo aardig maar ik ben al een tijdje (ook met allerlei goedbedoelde maar niet terzake doende voorstellen) op andere manieren bezig geweest en dacht ineens aan Bokt omdat daar zo veel paardenmensen op zitten en er vast wel iemand bij zit die 3-span ment en daadwerkelijk een bijdrage kan leveren.

Nou hállo zeg
................. mensen proberen je alleen maar te helpen, dan hoef je toch niet zo'n toon aan te slaan?
pfff, dan zoek je 't toch lekker zelf allemaal uit! 
Mensen die daadwerkelijk 3span rijden zul je dénk ik niet zo heel gauw en gemakkelijk vinden (op bokt), dat is nou niet echt een gebruikelijke aanspanning ofzo............ 
Biancacoo schreef:dat is vast wel te bedenken, iemand die zeker mee zou willen denken is misschien Andries van HCA in klarenbeek..
maar misschien is dit ook maar een dom idee..
Jeetje zeg kan je niet lezen?! TS vind alles dom en stom behalve dat iemand hélemaal zélluf met technische oplossingen komt........ en wagenbouwers, ja héej, dáár was ze zelf wel opgekomen natuurlijk.........
Dat Andries écht misschien wel zou kunnen bijdragen aan een oplossing, achja, dat weten wij wel, maar dat weet TS niet en dat wíl ze ook niet weten............
tsja...........