Nu weet ik niet of dit al een keer eerder is gevraagd want kan het niet zo 1, 2, 3 vinden dus ik waag het er maar op.
Nu wil ik binnenkort met mennen beginnen en ik ben al een paar website's afgegaan en heb er al eentje gemaild om mijn paard door een professioneel iemand te laten beleren, wil het namelijk wel in één keer goed laten doen. Na zijn training daar krijg ik dan ook les zodat we veilig over de weg kunnen gaan. Nu vind ik dit alleen zo leuk dat ik al erg voorruit begin te denken

Zo vroeg ik mij namelijk af wat voor kar ik het beste kan nemen wanneer mijn paard beleerd is? Mijn intenties zijn om lekker over de weg te kunnen rijden en door het bos te gaan (we hebben dichtbij een duinen liggen, kan een kar door mul zand?).
Een vriendin van mij heeft ook een kar voor haar paard en dat is een marathonwagen en die vond ik er wel erg gaaf uitzien dus heb ik het internet een beetje doorzocht. Nu zag ik een mooie staan, er staat echter dat het voor paarden geschikt was van 1.45 tot en met 1.65 maar mijn paard is 1.66 (uitgegroeid).. Is hij nu echt te groot voor zo'n kar?
En waar moet ik nog meer rekening mee houden als ik een kar ga kopen?
Ik heb natuurlijk het beste voor met mijn paard dus sorry als ik teveel vragen heb! wil het alleen in één keer goed doen.
Ik hoop dat jullie antwoorden voor mij hebben en mijn excuus als deze vragen al een paar keer gevraagd zijn