Na even verder gekeken te hebben kwamen we echter tot de conclusie dat dit niet door het ongeluk kwam, maar dat dit al eerder het geval moet geweest zijn.
Wat opzoekingswerk heeft mij geleerd dat dit een vrij gekend gebruik is op het gebied van race-auto's. Op gebied van menwagens vond ik er echter weinig informatie over
De wagen waarbij het ons opviel heeft naast een duidelijke camber ook een heel duidelijke toe-out. Deze toe-out zou de wendbaarheid verhogen en toelaten om veel kortere bochten te nemen, gezien de kleinste verandering in stuurrichting al een duidelijke inwaartse beweging van het binnenvoorwiel tot gevolg heeft. De camber daarentegen zou de stabiliteit van de wagen en de grip in de bochten verhogen.
Ik heb een afbeelding bijgevoegd zodat jullie kunnen zien wat camber en toe-out precies zijn.

Nu vroeg ik me af, zijn er veel menwagens die dit hebben? Heeft het echt invloed op de stabiliteit en bestuurbaarheid van de wagen?
Zijn er hier mensen die zo'n wagen hebben? En merk je als menner echt een verschil?