[AR] bixie menwedstrijden?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

__Suzanne__

bixie menwedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 14:35

Mijn dochter wil graag weer een keer meedoen aan een bixie-menwedstrijd. Helaas kan ik die niet vinden? Klopt het dat deze alleen uitgeschreven worden op de bixiedag in Ermelo? Of zoek ik op de verkeerde plek? Ik hoor het graag!

Dennis

Re: bixie menwedstrijden?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 18:28

Hier in de buurt word het soms aangevraagd op bixie wedstrijden en op menwedstrijden. Maar lang niet altijd.
Een aantal menverenigingen willen het wel speciaal aanvragen als er van te voren kenbaar gemaakt word dat er mensen willen starten.
Ik heb wel een 1 combinatie gejureerd op een wedstrijd, er zijn natuurlijk genoeg verengingen die daar geen jury voor laten komen (kan natuurlijk ook niet uit, ik startte er zelf ook dus heb ipv een vergoeding mijn eigen startgeld kado gekregen). Hier in de buurt zijn er een paar fanatieke juryleden die B t/m ZZ jureren, maar ook bixie (ik zelf jureer alleen bixie, dus jureer weinig omdat er gewoon weinig wedstrijden zijn).

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-09-13 18:32

Ik snap het, er is blijkbaar weinig animo voor... jou regio en de mijne liggen ook nogal uit elkaar ;) Ik kan het alleen vinden op de bixiedag, maar komend jaar is het plan om met 4 kids (2 van mij, 2 van mijn zus) mee te doen onder het zadel, en dan is een complete aanspanning mee een beetje te veel van het goede (in 2012 gedaan, was drukdrukdruk ;) ) Het zou zo leuk zijn als we een keer konden starten :) Misschien de plaatselijke menclub eens vragen...

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-13 18:37

Gewoon eens bij een menverenging vragen of ze ook een bixie rubriek aan kunnen en willen vragen. Ik ken de juryleden verder op in het land niet, maar er zullen er vast meer zijn die gewoon B t/m ZZ jureren en ook bixie. Als ze zo'n jury kunnen regelen hoeven ze niet eens voor 1 combinatie een jury te regelen.

avaluna

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 12:08

Hier in het zuiden van het land ook vrijwel geen Bixie-menwedstrijden, helaas -O- .

Wij hebben afgelopen jaar ook mee gedaan in Ermelo, was heel erg leuk :j .
In Horst waren er helaas ook slechts 2 deelnemers en daar konden ze geen jury voor laten komen, begrijpelijk, natuurlijk.

Hoop ook dat er hier toch een paar komen, zodat dochterlief lekker kan starten met haar pony.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-13 20:36

Wij organiseren 4 (bixie) menwedstrijden per jaar. Ik weet niet waar je woont, maar je bent van harte welkom!

Helaas wordt bixie mennen nog heel weinig georganiseerd, maar ik heb het idee dat het het laatste half jaar wel iets meer komt.
Er zijn ook maar heel weinig bixie juryleden (menjuryleden zijn er al weinig, maar bixie zijn er hier maar 2 in het hele Noorden)

Omdat er maar heel weinig menbixie deelnemers zijn, hebben veel verenigingen geen zin om dit te organiseren. Ik doe het nu al een jaar lang bij onze vereniging en mijn moeite wordt beloond, want voor komende wedstrijd (9 november) heb ik al 3 deelnemers.

__Suzanne__

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-09-13 20:48

Wat leuk dat jullie dat doen Tine! helaas erg ver voor ons (wij wonen in de buurt van Amersfoort), maar fijn te horen dat er wel initiatieven zijn!