[AR] Mensportdag Horse Event

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Gem

Mensportdag Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-09-13 17:20

Morgen is de mensportdag van Horse Event in Deurne, met als thema "Mennen met een plan", waaruit ik eerder dit topic [AR] Wedstrijdrijders met een plan (HE) heb geopend.

Helaas zullen mijn oppaskindjes het niet waarderen als ze meegenomen worden naar HE, dus ik zal het niet meemaken.
Ik hoor graag van degenen die wel gaan, wat / wie je uitermate interessant vond; wat je ervan opgestoken hebt van de men-clinics, de deelnemende menners en of je nieuwe doelen of inzichten hebt gekregen inzake je eigen wijze van mennen.

hafjelinger

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 18:40

Ik verschijn zaterdagochtend als deelnemer in de Mensportpiste met mijn enkelspan paard :)

Ben twee jaar geleden op vrijdag geweest, in vond het seminar toen erg interessant. ging over paardenmonden en bitten enzo.

tine10

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-09-13 19:20

Lijkt me erg interessant. Helaas is het voor ons te ver weg. Zeker in combinatie met de hippiade, waar we mogen starten. Maar zou mooi zijn als we hier een en ander kunnen terug lezen.

Ipsilonka

Re: Mensportdag Horse Event

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 09:22

Ook vanuit hier wel interesse maar morgen hippiade. En deurne is echt ver rijden.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-13 23:22

Okee, wie is er vandaag wél geweest :) ? En heeft iets te vertellen over de MENSPORT / menclinics van vandaag?
Laatst bijgewerkt door Gem op 13-09-13 23:31, in het totaal 2 keer bewerkt

romyloverrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 23:24

ik , maar ik heb eigenlijk alleen een clinic gereden :=

Mendy1984

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 23:26

ik heb niet lang staan kijken bij het mennen aangezien mijn interesses daar niet liggen
maar wat ik gezien heb was wel leuk en leerzaam :)

Sjolvir

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-09-13 23:37

Gem schreef:
Okee, wie is er vandaag wél geweest :) ? En heeft iets te vertellen over de MENSPORT / menclinics van vandaag?

Ehh, ben geweest, heb een niet men-clinic meegereden.
En ja! Na al die jaren eindelijk een nieuw bokkebitje kunnen vinden maatje groter dan ik had.
En NEE, die ga ik niet morgen op de hippiade uitproberen, zal wel niets uitmaken bij Sjol, maar dat dat niets uit maakt
laat ik me graag bevestigen op een ander moment dan morgen.

Verder weinig van de mensport meegekregen eigenlijk.

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-09-13 23:41

Sorry mensen....... dit is niet het doel van dit topic, daar hebben we inmiddels héél veel andere HE - topics voor.
Zie openingspost voor de vraagstelling: wat heb je opgestoken van "Mennen met een plan"?

sumic

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 14:45

Ik heb sochtends het seminar niet bezocht, wel een aantal clinics gezien. Maar ik vond het meer een stukje promotie van de mensport voor 'leken' en weinig nieuws voor echte menliefhebbers. Leuk om alle stands te bezoeken (Waar je overigens weinig merkt van een mensportdag)
Leuk om eens bij geweest te zijn, maar de volgende keer gewoon weer naar een (grote)wedstrijd, dan geniet ik meer van onze mooie sport dan hier.

LoisVeenings

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 22:28

Ik heb speciaal de vrijdag gekozen, vanwege de mendag. Maar ik vond het programma erg tegenvallen.. Als recreatieve ruiter waren de clinics niet erg op mij van toepassing. Natuurlijk was het erg gaaf om te zien, maar ik vond het 'mennen' van de mendag best matig..
Zeker als ik het programma van vandaag zag, hetzelfde als gister plus nog eens heel wat wedstrijden.
Maar al met al was het wel een heel leuke dag!

Anke

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-09-13 23:30

Ik heb dit jaar geen vrij gepakt voor de mensportdag omdat hij me andere jaren best tegenviel.
Was dan ook erg benieuwd naar de reacties in dit topic om te zien of ik nu wel écht iets gemist had...

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-09-13 23:40

Ik heb wel begrepen dat de clinic van Gerard Leijten leuk was, maar goed, dat heb ik van de menner zelf :+ .
De wissel tussen Gerard en Wim Ernes, Gerard in het juryhokje en Wim rijdend met het span van Gerard, ook heel leuk was, maar inhoudelijk (wat moest Wim doen, een proef rijden?) weet ik er niets van.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-09-13 20:33

Moderatoropmerking:
Graag dit topic inderdaad puur voor het mengerelateerde deel van Horse Event houden. Er zijn genoeg topics elders op Bokt om verder over Horse Event te praten.

Heel eerlijk was ik zaterdag op Horse Event, maar ik heb niet veel van het mennen gezien. Vooral wat rondjes over de baan. Al waren er wel wedstrijden, het is er niet van gekomen te kijken.
Wel leuk was dat er naast mensport ook de stand van de menner stond.