Aangezien de eerste selectie bekend is van de 2 spannen paard. Nammelijk Gerard Leyten, Harrie Verstappen, Tom Engbers en Carlo Vermeulen.
En we dit jaar ook de het pony WK hebben waarvan de selectie nog niet bekend is en de laatste selectie wedstrijd in Breda nog gereden moet worden is het nog even spannend.
Bij de pony's tellen nu een hele andere regels voor het team. Bij alle disciplines is er nog maar een rijder die alle onderdelen goed moet kunnen rijden dus niet meer van meerdere personen het beste resultaat.
Gem
Geplaatst: 23-07-13 18:01
Als ik de oppas thuis geregeld kan krijgen, wil ik het WK tweespannen in Topolciánky (eind augustus) gaan meemaken. Als toeschouwer uiteraard.
Is dit een voorlopige selectie of een definitieve ardo_iggy? Ik heb de tweespannen paard niet super goed gevolgd dit jaar, maar mieke niet mee? Die zal niet blij zijn. Tom engbers en carlo vermeulen wel mee, dat vindt ik dan weer erg leuk! Ik ben benieuwd of ze wat moois gaan presteren. Helaas moeten wij het vanachter de pc mee gaan maken (als dat mogelijk is)
Gaaf gem als je kunt gaan kijken!
ZEJA
Geplaatst door de TopicStarter: 23-07-13 22:05
Dit is de definitieve selectie zoals op hoefnet te lezen is.
Voor "ons", pensionklanten, is het WK in Topolciánky inmiddels begonnen. Wat betekent dat onze SH gisteren met de trein naar Frankfurt is gegaan, om van daaruit met de vrachtwagen verder te reizen. Hij heeft een tijdelijke job aangenomen om als groom de Amerikaan S. Danser door de marathon heen te loodsen .