[AR] Een wagen uitzoeken

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Marg

Een wagen uitzoeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-13 20:38

Natuurlijk zijn er al veel topics over geweest, maar toch blijft het lastig.

Na een tijdje met een sulky gereden te hebben, willen we een klein wagentje aanschaffen voor onze welsh a. Een wagentje waar we met 2 volwassenen op kunnen en nog 1 of 2 kleine kinderen mee. Dus een vierzitter.... We rijden voornamelijk op de weg, en een hobbel grasweg. Maar we willen er ook mee op vakantie kunnen en uit de voeten kunnen in het bos. Ambities voor wedstrijden heb ik niet, maar het zou wel leuk zijn als ik eens een dressuur wedstrijdje kan meedoen en een marathonwedstrijdje ermee rijden. Gewoon voor de leuk. Als eerste staat dus het recreëren voorop met pony en kids.

Dan ga je dus zoeken op de aanbevolen sites hier van AR. Maar dan weet je dus echt niet waar je naar kijken moet. De ene site geeft veel info, de andere niet. De een maakt ze zelf, de anders verkoopt merken van een ander. Wagen mag nieuw zijn en prijs doet er in eerste instantie niet toe.

Waarop hebben jullie een wagenbouwer uitgekozen?

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-13 22:00

Marg

Re: Een wagen uitzoeken

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-13 07:33

Ik was gisteravond blijkbaar niet helemaal wakker want ik heb daar wel gekeken maar mooi over het stukje welke wagen heen gelezen. Ook gevonden naar welk gewicht je moet kijken....

Hier kan dus een slotje op.
Sorry....

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-13 09:27

Geeft niks, fijn dat je antwoord op je vragen hebt gevonden :) .
Hier een slotje.