[AR] 2 juni orientatie rit voor ruiters en menners in banholt

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

keona

2 juni orientatie rit voor ruiters en menners in banholt

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-13 13:31

2juni is er weer een mooie orientatie rit in het schitterende banholt.zwaar terrein maar wel prachtig.inschrijfgeld was 10,- dan kreeg je lunch pakket en warm eten.
inschrijven via pensionstal scheepers in banholt
Laatst bijgewerkt door Gem op 16-05-13 15:05, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: url toegevoegd

AlexVB

Re: 2 juni orientatie rit voor ruiters en menners in banholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 13:35

Leuk initiatief.. Eens kijken of ik een paar dames mee krijg incl. vervoer..

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-13 13:45

AlexVB schreef:
Leuk initiatief.. Eens kijken of ik een paar dames mee krijg incl. vervoer..

ja als ik niet mee kan met de endurance dan maar de rit,nee die rit is echt heel leuk.
erg jammer van de endurance de week er op maar het is niet anders.
gaan jullie ook naar etten-leur?

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-13 14:28

Keona, is er ergens een site of flyer met meer info? Via welke vereniging wordt dit georganiseerd, of is dit een privé-initiatief van Pensionstal Scheepers?
Ik wil hem graag bij ons op de verenigingssite zetten, maar op de site van Scheepers is geen enkele verwijzing naar een oriëntatierit te vinden.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-05-13 14:38

Gem schreef:
Keona, is er ergens een site of flyer met meer info? Via welke vereniging wordt dit georganiseerd, of is dit een privé-initiatief van Pensionstal Scheepers?
Ik wil hem graag bij ons op de verenigingssite zetten, maar op de site van Scheepers is geen enkele verwijzing naar een oriëntatierit te vinden.

moet je even contakt met hun opnemen,is wel echt een rit die de moeite waard is.ik weet dat ieder jaar daar een rit is dus had hun gemaild,en dat is de info die ik hier ook geschreven heb.dus verder kan ik je niet helpen aan een flyer.en het word inderdaad door de stal georganiseerd maar is voor iedereen

AlexVB

Re: 2 juni orientatie rit voor ruiters en menners in banholt

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-05-13 08:37

Hoi Keona,

Het is inderdaad jammer dat je de 9e niet mee kan doen met DME. Maar ja, een dag Duindigt met Vulkain en de andere galoppers is ook niet mis ;)

Etten-leur is niet zeker voor ons. Ik wil nl vanaf volgende week met Black Pearl beginnen met trainen zodat Mercedes ook op haar kan rijden tijdens buitenritten. Ik wil iedere minuut die ik niet aan Genghis besteed met haar bezig zijn.

voor 2 juni probeer ik een paar dames mee te krijgen.

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-13 12:28

AlexVB schreef:
Hoi Keona,

Het is inderdaad jammer dat je de 9e niet mee kan doen met DME. Maar ja, een dag Duindigt met Vulkain en de andere galoppers is ook niet mis ;)

Etten-leur is niet zeker voor ons. Ik wil nl vanaf volgende week met Black Pearl beginnen met trainen zodat Mercedes ook op haar kan rijden tijdens buitenritten. Ik wil iedere minuut die ik niet aan Genghis besteed met haar bezig zijn.

voor 2 juni probeer ik een paar dames mee te krijgen.

leuk