Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Astero schreef:Het lijkt me heel veilig, omdat je in 1 beweging alles los kan gooien.
Frederieke_ schreef:Akshay schreef:@astero; de paadjes waar jij in het bos en op de hei mag komen met je paard (met wagen) die zijn breed genoeg om dat met een echte wagen te kunnen
nou, hier niet hoor! bij lange na niet zijn sommige paden geschikt voor een paard en wagen...
Astero schreef:Mijn paard moet nog beleerd worden voor de kar. Hij heeft een grote vrijdheidsdrang en kan in paniek raken als hij ineens denkt dat hij vastzit. Lijkt me heel fijn als ik in 1x alles los kan maken tijdens het proces van wennen. En om panieksituaties te voorkomen kan het ook handig zijn, lijkt me. Niet om te gebruiken in vliegende vaart bij een op hol geslagen paard uiteraard.
Wat mij aanspreekt bij het karretje is ook dat hij smal is en je dus over kleine paadjes door bos en hei kan. Het ziet er sportief uit.
Ik zou het heel graag eens in het echt willen zien. Ik begrijp dat jullie hem geen van allen ooit in het echt hebben meegemaakt?
Als iemand weet waar ik er een kan zien, dan hoor ik dat graag!