Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

).

Ik weet dat er enkelgebroken in heeft gelegen en dubbelgebroken, maar dit gaf geen verschil. Hij gaat héél erg met zijn hoofd schudden als hij een bit in heeft, echt vervelend.. maar dat is puur omdat het hem hindert natuurlijk ... Qua tanden en dergelijke is alles in orde.
(en zij konden mij daar ook niet meteen mee verder helpen, moest maar gewoon vanalles proberen.. maar ik doe het liever iets meer doordacht
). 
En... je hebt nog altijd zelf de teugels beet...
Ik ga eens op zoek, als ze er echt verstand van hebben is het misschien wel iets om advies aan te vragen
Zijn momenteel een Tinkertje aan het beleren, misschien mag ik van die mensen hun bit eens lenen.. is beetje zelfde type als mijn pony zeg maar ... Probleem met hun eigen paarden is dat dat allemaal paarden zijn, en mijn pony heeft maar een héél klein mondje in vergelijking met hun paarden
Dus hun bitten proberen zal sowieso niet handig zijn..
Mijn bedoeling is sowieso om het tijdelijk te houden, tenzij hij ergens superfijn op loopt natuurlijk, wie weet