[AR] mennen in Drunen ?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pippenstein

mennen in Drunen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-13 15:18

Omdat ik toch weer graag wat instructie wil met mennen ( heb koetsiersbewijs ) heb ik besloten weer wat lessen te gaan nemen. Maar omdat het toch wel weer prijzig is 20,- per uur dacht ik dat het misschien leuk en practisch is om iemand te zoeken die ook instructie wil maar geen geschikt paard heeft. Op deze manier kunnen we ook leren van elkaar en kunnen we wat langer rijden. De een uurtje heen de ander een uurtje terug.
Ik heb een leuk wagentje en een zeer brave pony ( Haflinger ) dus ik hoop dat er hier mensen zijn die denken hee dat is leuk dat wil ik ook. Laat ff weten dan.

grtjs
.

Sandrina

Re: mennen in Drunen ?

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-13 19:30

Ik wil best een keertje met je rijden, maar heb geen les meer nodig. Ik heb al mijn eigen men-les-juf. We kunnen zonder les ook vast van elkaar leren.

pippenstein

Re: mennen in Drunen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-04-13 11:52

Ja is goed laat maar ff iets weten ik werk momenteel niet zo veel dus heb veel vrije tijd. grtjs

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-13 22:48

Omdat hier een lesgenote / rijmaatje gevraagd wordt, hier een slotje. Een nieuwe advertentie mag op de Markt geopend worden.