Ik heb de zoekfunctie al gebruikt, en ik ben al een paar topics tegen gekomen van mensen die hun sulky / vierwieler hebben gepimpt maar ik vind het toch nog erg lastig om precies de verfmanier te vinden, en ik weet niet goed welk materiaal ik moet gebruiken. Ook zijn die topics al best oud dus om ze nou omhoog te halen leek me geen goed plan

Ik heb nu deze sulky http://4.media.hyves-static.net/1532289 ... 89187.jpeg , en ik wil hem heel graag donkerblauw verven/spuiten. Er zitten geen echte roestplekken op, maar wel veel gebruikssporen en oppervlakkig roest. Spuiten lijkt mij het beste, makkelijkste en mooiste (geen strepen) resultaat geven. De spaken laat ik gewoon voor wat het is (geen enkel roestplekje te bekennen), en het bankje ga ik opnieuw bekleden met mijn handige moeder! Daar neem ik een bruin of beige kleurtje voor.
Ik wil graag voor donkerblauw of bordeauxrood gaan, ik denk toch wel donkerblauw omdat het me wel mooi lijkt staan bij een vosbonte pony!

Ik ben al zover gekomen dat ik hem eerst moet schuren en schoonmaken, verschillende lagen en evt een topcoat moet aanbrengen. Hammerite verf leek me wel een goede, maar daar hebben ze geen donkerblauwe spuitverf van wat ik tot nu toe heb kunnen vinden, alleen hoogglans, en dat wil ik liever niet. Dan heb ik nog gezocht op autospuitverf, lijkt me ook wel stevig! Maar hiermee geen ervaringen gevonden op bokt.. dus ik weet niet zo goed wat ik nou moet nemen. Natuurlijk kan ik naar een verfzaak gaan maar ik neem aan dat de gemiddelde verfzaak weinig ervaring heeft met het spuiten van sulky's

Groetjes Heidi