Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
met cap uiteraard en een begeleider. Anders 8 (ook met cap)
,maar ik vind het ook een kwestie van het paard inschatten,En je kinderen.
jorika1986 schreef:Ik had er ooit een op mijn wagen van net 6 maanden.
Netjes in de maxi cosi die we goed vast gemaakt hadden.
Met moeders erbij en nog pap's was de groom.
Met twee turbo brave paarden voor de wagen heerlijk een aantal uurtjes gewandeld.
hafjelinger schreef:jorika1986 schreef:Ik had er ooit een op mijn wagen van net 6 maanden.
Met twee turbo brave paarden voor de wagen heerlijk een aantal uurtjes gewandeld.
Dat vind ik dus ontzettend gevaarlijk!!
Wat nou als die wagen omslaan ofzo en de maxi cosi zit vast?
NOOIT mensen/kinderen/baby's op wat voor manier vastmaken in de koets...
jorika1986 schreef:Ik had er ooit een op mijn wagen van net 6 maanden.

zo braaf, nergens bang voor en nooit een pas verkeerd gedaan....... en toen raakte ze spierbevangen tijdens een koetsentocht en is ze toch gaan flippen en aan de hol gegaan
had niemand nooit verwacht dat zij dat zou doen... maar is toch gebeurt.... ben blij dat ik alleen op de wagen zat (groom op een andere wagen voor en achter me)

. Nu met het paard welke pas beleerd is, is hij nog maar 1x mee geweest. Dit paard is overigens ook echt superbraaf en heeft nog geen pas verkeerd gezet maar wil haar eerst zelf iets verder doorrijden zodat ik haar nog beter ken voor de wagen
. (is trouwens bij ons geboren dus kennen haar door en door, maar nog niet voor de wagen)
Ik heb mijn kinderen toen ze klein waren ook wel eens meegenomen op de kar, maar was niet echt een succes. Ze vonden het snel saai, dan moest er eentje plassen en het "hoe lang moeten we nog" vond ik zelf jammer. Ook was ik veel afgeleid, je bent toch met die kids achter je bezig. Nu zijn ze ouder en als ik over een jaar weer kan gaan aanspannen hoop ik dat ze echt als groom meewillen, en misschien zelf mennen, lijkt me leuk.