Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
palousa_boy schreef:Een visie die weinig andere mensen je kunnen vertellen en helemaal in mijn straatje past.Het was weer leuk om een keer iemand anders z'n visie te horen
Billy schreef:Koos heeft de wereldbeker vierspan gewonnen in Bordeaux, niet Boyd!
Ik ben niet geweest, maar heb hem wel aan het werk gezien. aardige man, goede instructeur!
mriekie schreef:Het was een mooie avond!!! Wat een top instructeur in combinatie met goede humor!Billy schreef:Koos heeft de wereldbeker vierspan gewonnen in Bordeaux, niet Boyd!
Ik ben niet geweest, maar heb hem wel aan het werk gezien. aardige man, goede instructeur!
Billy, de openingspost van PaysBas is (een deel) van het persbericht dat al ruim voor de wereldbeker finale op internet stond. In februari 2012 was de finale ook in Bordeaux. Boyd heeft nu 4x titel gewonnen (2012, 2011, 2010 en 2009) In februari 2013 heeft Koos hem gewonnen!
Florinde schreef:Ik was er ook bij. Ik heb ontzettend genoten. Ik vond die belg maar wat vervelend en slecht vertalen. Gelukkig kon ik engels. Sommige kregen wel behoorlijk kritiek, daar gingen ze gelukkig goed mee om. Ik heb er veel van geleerd. Zeker voor herhaling vatbaar.
Ania schreef:Waarschijnlijk omdat de meesten die meereden hem niet verstonden..![]()
Ik schaamde mij een beetje voor het slechte engels van de mensen die meereden in de clinic...