Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
romyloverrr schreef:volgens mij kun je er wel iemand voor laten komen , maar dat zou ik doodzonde van het geld vinden
JoyCiej007 schreef:Dus, als ik het goed begrijp wil je gaan mennen, maar je hebt geen idee hoe je een tuig passend maakt, en hoe je correct optuigt en inspant?
![]()
Je zou je dan moeten afvragen of je uberhaupt wel moet gaan mennen.......![]()
Je stapt toch ook niet zomaar in een auto, zonder dat je je rijbewijs hebt en zonder dat je hebt leren autorijden, en weet waar gas, rem en koppeling zitten??romyloverrr schreef:volgens mij kun je er wel iemand voor laten komen , maar dat zou ik doodzonde van het geld vinden
Dat kost je echt de wereld niet. Daarnaast; je wil toch dat het allemaal goed zit, en ook comfortabel voor de pony? Als je een passend zadel voor je paard zoekt, dan haal je er toch ook een zadelpasser bij?
Sperriempje schreef:maar ik heb nog niet veel verstand van hoe ik het afstel en hoe het met inspannen hoort te zitten.
justdiesel schreef:Als het oude tuig past en je hebt dat nog kan je dat nieuwe tuig toch op het oude afstellen/ vergelijken?
romyloverrr schreef:ja hoor , natuurlijk , maar je kunt toch gewoon een kennis even vragen
ipv iemand ervoor laten komen ( het is niet zo ingewikkeld als met een zadel )
ik denk dat je er al snel 30/35 euro voor kwijt bent.