sinds vorige week ben ik in het bezit van een hca sulky. Nu hebben we het probleem dat de sulky op stal niet binnen kan staan, dus staat die tijdelijk thuis. Maar wel wil ik hier graag een oplossing voor zoeken... Nu heb je voor auto's, moters en zelfs voor bbq's van die waterafstotende afdekhoezen en vroeg me af of deze ook verkocht worden voor sulky's? Of iemand op bokt die deze maakt? Op google heb ik al gezocht maar kon alleen maar van een ander model iets vinden wat niet over mijn sulky past.
Kan je toch gewoon een autohoes voor gebruiken? Is misschien iets te groot, maar dat is geen probleem volgens mij spanbandje of touwtje eromheen en klaar
dat zou idd een optie kunnen zijn.. Maar misschien dat op bokt mensen deze zelf wel hebben.. zo niet, ga ik verder kijken naar bijv. voor een auto hoes
Ik heb niet het idee dat dat gaat passen... Misschien hca zelf maar eens een mailtje sturen
MelanieB
Geplaatst: 28-08-12 23:52
Gewoon een hoes eroverheen, HCA heeft geen speciale hoes ervoor. Koop bijv een motorhoes. Dat past wel Of gewoon een koetsenhoes.
Cavaletti hoes past zeker wel hoor, maar vind dat een rothoes.
cassandra84
Geplaatst: 29-08-12 19:50
Ik heb gewoon een autohoes over mijn sulky waterdicht etc. Veel goedkoper ideaal met spanbandjes eraan en met elastiek.
MarlindeRooz
Geplaatst: 29-08-12 19:52
JoyCiej007 schreef:
TS heeft het over een HCA sulky, niet één van Horse Shop International (cavaletti/pirouette).
Maar die zou ze evt. wel kunnen gebruiken denk ik.
Sorry, lekker snugger weer kan je niet gewoon een zeil er over gooien?
xSCWx
Geplaatst: 02-09-12 13:09
Ik heb een goedkoop zeil van de action die ik 2x in het jaar vervang. Aan de voorkant doe ik hem strak om het lamoen met een touwtje, en achter fietsenrek spanners. Aan mijn wielen en dan door de ringen van het zeil.
gewoon bij de gamma afdekzeiltje kopen ,heb er zelf een soort lijmklem bij gekocht vier stuks en daar mee maak ik t zeil erom heen vast kosten ongeveer 20.00