Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
hafjelinger schreef:Ik vind Parelli eerlijk gezegd een beetje een vaag iets.
Ik doe wel aan grondwerk met mijn paard, als daaronder ook longeren en gymnastiseren naast het paard onder valtEn ja, daar hebben mijn paard en ik baat bij.
Cassidy schreef:hafjelinger schreef:Ik vind Parelli eerlijk gezegd een beetje een vaag iets.
Ik doe wel aan grondwerk met mijn paard, als daaronder ook longeren en gymnastiseren naast het paard onder valtEn ja, daar hebben mijn paard en ik baat bij.
Nee, longeren is geen Parelli, die vindt longeren het meest geestdodende voor een paard wat er is.
En als je Parelli vaag vindt, dan aan jou de vraag wat je nou precies zo vaag vindt?
hafjelinger schreef:Jammer dat Pat Parelli longeren geestdodend vind, wij doen het namelijk erg graag, met dubbele lijnen, balkjes en pionnen. Een soort droogmennen dus
Ik vind het deel met die games een beetje vaag. Ik denk niet dat een paard denkt in 'games', maar ik moet er wel bij zeggen dat ik me nooit zo verdiept heb in de horsemanship.
HolyPope schreef:Er loopt hier op bokt een topic van iemand die een betrouwbare kinderpony heeft gekocht wat geen betrouwbare kinderpony is. Kunnen de parelli fans dit niet even op gaan lossen.....? Zal effe het linkie zoeken.
http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=1&t=1645738