Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MyNameIs schreef:Bedankt voor alle reacties tot dusver! Qua geld hoef ik het i.p. niet te laten. Ik heb geen geldboom in m'n tuin, maar wel redelijk wat kunnen sparen. Ik neig gewoon het meest naar een HCA. Maar ik wil niet dat mensen straks denken: "Zo, die is net begonnen en meteen al een HCA?"
MyNameIs schreef:Ik zie dat De Lemerij identieke sulky's maakt, maar dan met spaakwielen en in oranje/zwart en bruin/lichtbruin. Hij is 25eu duurder, maar wel direct leverbaar. Ik ga beiden vandaag maar eens bellen! Bedankt voor alle reaxties!
MyNameIs schreef:Bedankt voor alle reacties tot dusver! Qua geld hoef ik het i.p. niet te laten. Ik heb geen geldboom in m'n tuin, maar wel redelijk wat kunnen sparen. Ik neig gewoon het meest naar een HCA. Maar ik wil niet dat mensen straks denken: "Zo, die is net begonnen en meteen al een HCA?"
MelanieB schreef:Lekker voor de HCA gaan!
Cavaletti vind ik persoonlijk niet echt heel fijn, al kon ie wel wat klappen aan, maar ik zat met mn knieen richting mn nek en bankje zo laag in mn rug dat ik er echt last van kreeg... beetje nadeel.
HCA kun je super afstellen.Mocht het alsnog niet bevallen, je bent 'm echt zo weer kwijt dan.
MyNameIs schreef:Ik ga zo richting De Lemerij om deze op te halen:
[ Afbeelding ]
![]()
Ik vind deze versie met spaakwielen net iets sjieker dan plaatwielen.
Geslaagd dus!