Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
opmerkingen?
Had geen snars verstand van wat een tuiger in hield ook niet onder het zadel..Maar ik heb geen seconde spijt gehad van mijn aankoop.. Ik vind het een uitdaging om dresuurmatig er uit te gaan halen wat er in zit.. Hij is pas 4.5 dus we hebben nog een lange weg..

Marije_jiplover schreef:Proloog (manegepaard, haar vader is Proloog, zelf heeft ze een moeilijk uitspreekbare naam, dan kiken ze bij ons naar de namen van de ouders) is een heel erg fijn paard om te rijden, kan leuk dressuur lopen en springen en is buiten ook erg leuk.
. Trouwens wel een bekende foklijn
. Tiffy"]
[quote="Marije_jiplover schreef:Proloog (manegepaard, haar vader is Proloog, zelf heeft ze een moeilijk uitspreekbare naam, dan kiken ze bij ons naar de namen van de ouders) is een heel erg fijn paard om te rijden, kan leuk dressuur lopen en springen en is buiten ook erg leuk.
.
Marije_jiplover"]
[quote="Tiffy"][quote="Marije_jiplover schreef:Proloog (manegepaard, haar vader is Proloog, zelf heeft ze een moeilijk uitspreekbare naam, dan kiken ze bij ons naar de namen van de ouders) is een heel erg fijn paard om te rijden, kan leuk dressuur lopen en springen en is buiten ook erg leuk.
.
.

) Ook ik merk vaak genoeg dat er op mijn paard neergekeken wordt, maar als het erop aankomt, staat zij nog overeind waar andere paarden ophouden en is haar karakter subliem. Ik had geen ander leerpaard willen hebben en hoop nog jaaaaaaren van haar te mogen genieten. Laat anderen maar kletsen. Zowel aan Jurga als Nimondro (onze nieuwe aanwinst) hebben tuigpaardenbloed en beide zou je het ze niet direct geven.... totdat ze vertrekken en gaaaaaaaaaaan.
en ik hoop hem nog 15 jaar bij me te kunnen houden
Ik ben als het ware opgegroeit met tuigers en ze hebben bij mij een groot + punt, zet een tuiger naast en dressuurpaard en ik kies de eerste
Waarom?? tuigpaarden hebben meer uitstraling (dat van het ramshoofd is tegenwoordig gelukkig niet meer zo
) Tuigpaarden zijn ook in karakter heel verschillend met rijpaarden, daar moet je tegen kunnen
Kritiek krijg ik eigenlijk nooit met Miro, iedereen vind hem een schatje en een leuk paard om te zien
Wees maar trots op je tuiger, ben ik ook
graciaxxx schreef:ze vinden me paardje lelijk en vinden dat ze niet kan lopen?? oke ze loopt graag met haar hoofd omhoog maar kan wel aan de teugel lopen.
maar... heb ik haar voor de wagen zijn de meeste mensen helemaal weg van haar... en loopt ze wel mooi....
. Probeer er maar gewoon boven te staan.