Ik heb een Pony Marathon IV 62a, komt bij Kraay uit Nijkerk vandaan. Schijfremmen achter, luchtvering voor 1 bol iedere kant, achter 2 bollen iedere kant, schokbrekers en extra halve bladveren. Als extra opties een afneembare verlenging van de achterplaat, afneembaar groomstoeltje en een verwisselbaar 2span systeem. 'Normaal' koop je meestal een 2span wagen, met een lamoen voor enkelspan er bij. Mijn wagen is enkelspan, maar als ik de lamoenbomen en de zweng er af haal, dan zet ik een extra voorstuk er op, en dan komt daar de langboom voor 2span aan.
Mijn wagen weegt voor enkelspan ong. 120 kg. en voor 2span ong. 140 kg. Tenminste, dat is mij verteld. Ik heb er een Welsh A van ong. 1.20m. voor staan, die trekt 'm met gemak, en ook mijn shetmerrie van 1.03m. trekt hem heel makkelijk. Hij oogt zwaar maar is superlicht, en rolt erg makkelijk.
Qua kleuren heb ik gekozen voor een bordeauxrood frame met gouden biesje, velgen zijn goud en lopen door naar bordeauxrood. Bekleding is gemarmerd donkerbruin.

En dit is de zelfde type wagen, alleen dan nu met het extra voorstuk voor 2span er aan (heb van m'n eigen wagen nog geen foto's met 2span voorstuk)