[AR] Lengte bakstuk ideal luxe marathon

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Solistar

Lengte bakstuk ideal luxe marathon

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-12 16:36

Ik heb sinds vrijdag een ideal luxe marathon tuig tweedehands overgenomen. Alleen men ik mijn pony zonder oogkleppen, en wil ik dus de bakstukken zonder kleppen bestellen. De verkoopster van het tuig wist alleen niet of het tuig een minishetland of shetland maat was.. Wie heeft zo'n tuig in één van beide maten liggen en zou de lengte van het bakstuk eens op willen meten, zodat ik kan bestellen?

(ik heb mijn vraag ook al naar de dealer bij mij in de buurt gestuurd, maar die zeiden alleen dat ze de bakstukken niet voor 1 augustus konden bestellen.. Nu wil ik ze ergens anders bestellen).

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-12 21:57

Siesje80

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-12 10:56

Hi Marielle,

Ik heb de eurotech-variant, dus weet niet of het hetzelfde is...
Afgelopen vrijdag Hopmans (van Ideal zelf) gesproken en zij gingen toen net op vakantie. Er wordt de komende twee weken niets gedaan daar en dus ook niets naar de winkels verstuurd. Mocht je het graag snel willen hebben, dan is de enige optie op zoek te gaan naar een zaak waar ze de bakstukken op voorraad hebben......

Succes!

Solistar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-12 13:10

Bedankt voor de antwoorden! Ik ga even rondmailen om de juiste te vinden :j

tinkersjakie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-12 18:00

Kan wel de bakstukken opmeten voor je vanavond. Ik heb een shet maat. Heb ook zonder kleppen en zal even kijken of de maten gelijk zijn. (lijkt me wel :D )

tinkersjakie

Re: Lengte bakstuk ideal luxe marathon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 00:31

Kon de losse niet vinden maar heb even die van mij gemeten. Was alleen lastig want zag niet zo goed door alle riempjes die erbij in lopen hoe het nu zat. Heb in iedergeval met gesp gemeten tot naar beneden bij mij en kwam op 21 cm uit. Maar weet niet of je hier wat aan hebt.

DonCamillo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-12 00:40

Ben je al geslaagd? Ik heb hier bakstukken zonder oogkleppen van het Eurotechtuig, maat minishet.

Solistar

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-12 23:25

Ja ik ben geslaagd, het bleek maat mini shet te zijn, bedankt voor de hulp!