[AR] vragen over de sulky Oxer

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Crazymel

vragen over de sulky Oxer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-05-12 11:47

:wave:

wie heeft er een? wat is daar de ervaring mee? kwaliteit goed?

heeft er ook iemand fotos ervan met een D pony er voor?

alvast bedankt :)

keona

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 12:10

ik heb hem hier staan,al enkele weken.heb hem hoog uit 3x gebruikt.ik wacht nog steeds op mijn kortere voor bomen,want nu krijg ik hem niet in ballans,achter mijn pony van 130cm.
hier voor had ik voor mijn shet een cavelletti hier heb ik veel plezier aan beleefd(dit was het oude model waar je de bomen in en uit kon schuiven),erg fijne wagen niks te klagen.maar deze oxer valt tot nu toe tegen(is nieuw model),je moet steeds kijken welke bomen je nodig hebt(dit kost dus extra geld),de rem die er op zit slaat werkelijk nergens op.maar heb er nog niet fijn mee kunnen rijden want wacht op de bomen.ook was de mijne dus de oxer al overal aan het roesten en hij was nieuw,ik vind eigenlijk de kwaliteit niet altijd goed.terwijl ik met de cavelletti zo goede ervaring heb gehad,heb ik dus nu de oxer gekocht.moest ik het nog eens doen met wat ik nu gezien heb geef ik liever paar 100euro meer uit.de service van horseshop was wel netjes hebben gelijk een spuitbus opgestuurd.

binnen kort gaat er een d pony bij ons voor van +-145cm

Gem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-05-12 20:31

Omdat er legio topics te vinden zijn over de Oxer middels de zoekfunctie, hier een slotje.