Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Sjonniej schreef:Liever ook een klein aantal goede clinics/shows. Dan 3 dagen lang weinig vernieuwende, interessante shows in 3 verschillende ringen, waar net niemand naar kijkt. Dat is zonde van alle moeite die mensen ervoor doen. Wellicht dat er dan een piste omgevormd kan worden tot goede losrijpiste, zodat paarden goed los gereden kunnen worden, wat de kwaliteit van de shows ook zeker ten goede zal komen. Op zich natuurlijk niet gek dat de meeste paarden door de bak stuiteren als ze alleen warm gestapt zijn op de parkeerplaats.
stef schreef:Scurry scurry scurry scurry!!!![]()
Ik zou graag shows van hoger nivo zien. (rassenshows met name)
Vorig jaar ben geweest omdat ik info wilde over wagens, anders had ik niet gegaan.
Het zou fijn zijn als het eten wat betaalbaarder zou zijn (nu neem ik zelf maar wat mee)
Ik ben 1x geweest als "deelnemer", en de losrijring was toen idd om te huilen (en dat heb ik eerder gezien).
Verder is het een mensport beurs, dus ook in de shows zou ik graag mensport terug zien (een friezen 6 tal dressuur, ja, leuk hoor, maar ik heb er niks mee)