(buiten het prijsverschil voor het standaard model).
Deze twee leveranciers bieden dezelfde sulky aan als je de advertentie van Poland Carriages leest. (hij zegt het niet met woorden maar hij bedoelt dit wel naar mijn idee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Wat weet de heer van Schie hier van?Citaat:Meneer Bakker is door zijn handelen in het verleden in Nederland al naar Polen uitgeweken, zegt dat al niet genoeg!
Een buitenlands bedrijf is gerechtigd op de Nederlandse markt te verkopen en kan net zo goed zijn verplichtingen nakomenCitaat:Blijkbaar heeft het idee van goedkoop uit te zijn meer waarde voor sommigen dan correct handelen met een vertrouwd
nederlands bedrijf die netjes naar de klant en de belastingsdienst zijn verplichtigingen nakomt.
Citaat:Als het je niet bevalt, is er rechtsboven ook nog een rood knopje.
Citaat:gezien je reaktie ook in een ander topic over wagens van poland...
Nouvel schreef:oke, bedankt voor je uitleg.
gezien je reakties kreeg ik het gevoel dat je steeds poland aan het verdedigen was, vandaar mijn vraag, ook omdat je nu precies net nieuw bent op bokt...
maar dat heb ik dan waarschijnlijk verkeerd gezien of beoordeeld...
ik weet niet of hier echt zo verkeerd gereageerd wordt als jij meldt, ik zie tot nu toe dat mensen alleen ervaringen delen, en dat lijkt me vooral zinvol als je zoekt naar een nieuwe wagen...
succes met je zoektocht in ieder geval!