[AR] [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

lanouska

[HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-12 00:18

En zo belanden we na deel 4 ‘De paden op de lanen in”, na een niet al te lange tijd alweer in “in het rijtuigje, deel 5’.
Deel 4 is geopend door Lanouska en Vhu. Deel 3 was geopend door Poeltje, deel 2 door Tallechie en deel 1`door Stef. .

De volgende deelnemers zijn, voor zover ik het konden nagaan, de grootste posters van de afgelopen maanden...
Avaluna, bettepet, baudyh, biancocoo, bicci, buckje, dennis, eefieslover, happytime, ivystoeter, lanouska, maisie, nouvel, ollie1, prinsjeH, sander_lotte, sonjim, tallechie, tine10, vanhuisuit

Dan hebben we nog heel veel meelezers en soms posters of in het verleden veel posters maar nu even niet zoveel posters ....wat we ons kunnen voorstellen want het topic is nogal ... druk ....
Soms raken we ook mensen kwijt , maar we hopen ze ook weer eens terug te zien . Want we zijn natuurlijk altijd heel erg nieuwsgierig naar hoe het gaat met de paardjes, de pony’s, de mensen, de wagens, de tuigen, de... ja waar zijn we niet nieuwsgierig naar .... alles en vooral met foto’s .

Avaluna

Ik ben Avaluna en men met onze Welshpony's.

Heb voorheen voornamelijk recreatief tweespan buitengereden met het schimmeltje van onze dochter (IJsselvliedt's Nathalie/Liesje) en mijn eigen zwarte pony (Enkzichts Romeo).

Momenteel probeer ik Romeo meer dressuurmatig voor elkaar te krijgen.
Nu de paardjes lekker aan huis staan, heb ik meer mogelijkheden om te trainen en daar heb ik ontzettend veel zin in
AfbeeldingAfbeelding

Baudyh

Het doel van 2011 was klasse 3 halen met ted in de mendurance.Maar helaas viel hij in Zelhem geblesseerd uit en omdat hij niet meer de jongste is nu ook met pensioen.
Afbeelding
2012 wordt het jaar van mijn nieuwe topper Dalerboy.Ik hoop een paar leuke klasse 1 mendurance met hem te kunnen rijden.
Afbeelding

Biancacoo

Hoogtepunten 2011,....dat ik aan Melody een betrouwbare pony heb !! en veel vertrouwen van haar krijg en gezelllige buitenritten maak met man en zoon ! genieten dus!

Dieptepunten 2011..... de angst om te mennen word steeds groter en het plezier in mennen is weg, Melody raakt in April echt kreupel, en dat is nog steeds niet helemaal goed, ik besluit niet verder te gaan met de paardensport, de paardjes blijven lekker bij ons thuis, lekker met pensioen, ik zal mijn droom gaan vervolgen, mushing met Husky's !
en verder zal ik af en toe het bos onveilig blijven maken met onze shetlander Missy natuurlijk.
Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Bicci

Hoi allemaal,
ik ben bianca , woon in breda en ben getrouwd met de liefste man op aarde
samen gaan we graag mennend door heel brabant met onze stippel-paard, Breezer.
ook word hij door mij OHZ gereden , dat noemen wij dan western-hobbelen,haha
kijk ook gerust eens op http://www.trailteam.nl voor informatie van alles wat we organiseren en ondernemen voor het goede doel
AfbeeldingAfbeelding

Dennis

2011:
Eerst reserve kampioen dekhengsten in het tuig geworden met Mr. Marengo van de Vendel, mijn logeer-mannetje. Met Roos ben ik Z vaardigheid geworden en bijna klaar voor het ZZ. Whitney mag Z dressuur starten en is M vaardigheid geworden. En zeker wel een van de mooiste, mijn eerste hobbyklasse wedstrijd met mijn eigen gefokte Lotje, meteen 2x 1e plaats!

2012:
Doelen zijn de jonkies Benno en Caya betuigen. Met mijn 4 jarige kampioens ruin Benno gaan starten en met Roos ZZ vaardigheid worden. Daarnaast Whitney weer op pakken later deze zomer en Z starten nadat ze haar veulen gehad heeft.
Benno:
AfbeeldingAfbeelding

Frensie

Ik heb Gwin in 2011 voor de wagen laten beleren en daar hebben we allebei heel veel plezier mee. Doelen/wensen voor 2012 zijn een aantal fijne endurancewedstrijden rijden en wellicht een menwedstrijd in de hobbyklasse meedoen. Vooral veel plezier hebben samen.
AfbeeldingAfbeelding

Eefielover.

Ik ga dit jaar voor de tweede keer naar de knhs instructieweken en ga een poging doen de hindernissen wat sneller te nemen . Genieten van heel veel zon in het voorjaar hoop ik. Verder wens ik dit jaar een keer met Eefje naar het bos en het strand te zijn geweest! En wie weet een wedstrijdje?
AfbeeldingAfbeelding

Gem

2011 was voor mij het jaar van de ommekeer. Ster is 3 jaar lang fokmerrie geweest en recreatief dressuurmatig gereden, maar dit jaar heb ik de ommezwaai naar de mensport gemaakt om zelf meer met haar te kunnen werken. Pijn in mijn hart om de boerderij van mijn vriendin te verlaten, maar Ster is nu meer op haar plek op de menstal in Schinveld.
We doen wekelijks dressuur-menles; het doel voor 2012 is dat we onze eerste wedstrijd D+V gaan doen
Afbeelding

Happytime

ik ben monique,rij aangspannen met sunrise en ben tiamo langzaam aan aan het
beleren,hopelijk een 2span (als ze elkaar wat liever vinden)
mijn dieptepunt in 2011: mijn broer kreeg non hodgkin en moest stamcelterug plaatsing,
maar alles gaat nu goed en kan ik mij weer meer op de ponys richten
AfbeeldingAfbeelding

Ingridm

Ik had in 2011 veel dieptepunten maar mijn paarden-dieptepunt was mijn men-ongeluk eind december samen met Ollie1. Met nog maar een paar kilometers op de men-teller maar met een vijftal gebroken ribben de keuze gemaakt om te stoppen met mennen. Ik rijd ook al niet meer door eerdere ongelukken dus dat was een flinke domper, maar wel beter voor mijn lichaam, die moet nog langer mee.....

Mijn doelen voor 2012: Lekker bezig blijven met het verzorgen van "mijn" paarden en een begin maken met lange teugelen ! Daar heb ik zin in.
Persoonlijk doel: korte metten maken met al mijn lichamelijke mankementen
mijn" lieve merrie Ulla (Jazz X Balzflug) ik verzorg haar al bijna 3 jaar.
Afbeelding

Janouk

Wie zijn wij?
Wij mennen met onze Haflinger Janouk Chalet Parket Sport ; Z dressuur, M vaardigheid en rijden L dressuur onder het zadel. De Haflinger is bekend onder de naam: Her Royal Badness.
Verder hebben we een KWPN Image Chalet Parket. Zij is 22 jaar oud en met pensioen.
In 2012 hopen wij genoeg winstpunten te halen om naar de ZZ dressuur over te mogen stappen.
AfbeeldingAfbeelding

Kiss

Mijn hoogtepunten van 2011 waren:
Geboorte van onze tinkermerrie Lady Gaga van de Woltershof, moeder Jewel van de Woltershof en vader Bing van stoeterij de Ierse Tinker
Geboorte van onze pup Nena, kruising moeder (kruising Jack Russel x Tekkel) vader Yorkshire terriër, Bowie
Dan nog met Pink kampioen wintercompetitie regio Zuid-Holland, vaardigheid en dressuur klasse M
District West, kampioen klasse M dressuur, reserve kampioen klasse M vaardigheid
Hippiade 5e in de klasse M dressuur, en ondanks mijn val toch nog 4e in de vaardigheid klasse M
Lonneker SGMW 5e totaal klassement klasse 3 paarden, 2e in de marathon en snelste tijd die dag in de waterbak.
En ik mocht dit jaar de cursussen, meninstructeur niveau 4, jury mennen dressuur en hoofdhindernis rechter, met goed gevolg af sluiten.

Dieptepunten van 2011:
Mijn val op de hippiade, hierdoor verspeelde ik mijn kampioenschap en nog erger kon ik 4 maanden niet veel doen, en eigenlijk nog niet alles.

Doelen:
Dit jaar de hippiade te rijden zonder om te gaan.(als ik geselecteerd word)
Geselecteerd worden voor het kampioenschap sgmw klasse 3 paarden
Met Chic lekker gaan rijden
Weer 4span gaan rijden

Wensen:
Mijn grootste wens is dat iedereen een heel fijn en gezond paardenjaar mag meemaken.
Onze Jack Russel teefje Bowie is dit jaar 16 geworden en hoop haar nog lang bij ons te houden zolang haar gezondheid het toelaat
Ook onze merrie Santana, die ergens dik in de 20 is hopen we nog lang bij ons te hebben, vorig jaar ging het af en toe heel slecht, maar op dit moment gaat het weer goed.
Dat mijn lijf weer heel wordt, zodat ik weer op een paard kan gaan zitten en dat ik meer conditie krijg.
AfbeeldingAfbeelding

Maisie

Hoogtepunten 2011
jeroen voor de kar, Robijn M gestart en ferro Z vaardigheid

dieptepunten 2011
remko met kar en pony in de sloot

Doelen voor 2012: Robin voor de kar beleren. Met Robijn Z dressuur en Z vaardigheid starten. Met Ferro
lekker marathons rijden en vooral veel genieten !!!
Afbeelding

Ollie

Hoogtepunten 2011:
Een goede start van de wedstrijdcarriëre van Simba en met Brutus het districtskampioenschap op 20 augustus waar we kampioen Z/ZZ werden en zo een ticket voor de Hippiade wisten te bemachtigen. Ook op de Hippiade zette Brutus zijn beste beentje voor en werden we kampioen in het enkelspan klasse Z.

Dieptepunten 2011:
Helaas heeft 2011 ook voor ons dieptepunten gekend. Naast het verlies van een paar dierbaren, zijn we ook getuigen geweest van een heel vervelend ongeluk.

Doelen en wensen 2012:
Allereerst heel veel liefde, geluk en heel veel gezondheid voor zowel mens als dier. En dat we maar heel veel mogen genieten van onze hobby, zowel op sportief als recreatief vlak.....
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Prinsjeh

In 2011 hebben vriendlief en ik met veel verdriet afscheid moeten nemen van ons kleine, dappere vriendje Prins Harley, een bonte pony zonder papieren met een hoog knuffelgehalte. Met Har hebben we voorzichtig kennis gemaakt met mennen in de zomer van 2011, het was helaas niet zijn grootste hobby, maar werd wel onze grote hobby. Een leegte bleef achter na een intens droevig en onverwacht vroege einde, vreselijk... We zaten thuis maar stil, de levensvreugde was bij ons allebei ver te zoeken, dus we besloten rond te kijken en op zoek te gaan naar een nieuwe vriendje. Na bekijken van veel verschillende paarden, liepen we zomaar ineens een nieuw vriendje tegen het lijf; hij was gelijk nieuwsgierig wie wij waren, maar van een afstandje, was heel erg kat-uit-de-boom-kijkerig en hij liep heerlijk fanatiek. We waren verkocht, deze moest het worden. En we genieten weer van dit beestje: eerlijk, trouw en enorme werklust. We zijn het mennen nog aan het leren en gaan in mei 2012 naar de instructieweek in Ermelo. Ik rijd Mick ook ohz, 'recreatief-dressuurmatig', en de training wordt aangevuld met longeren / werken aan dubbele lijnen.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

Sonjim

Ik ben Sandra 31 lentes jong en in het bezit van 4 shetlanders.
Mijn hoogtepunten met de paarden: Het krijgen van mijn eerste eigen paard en inmiddels het hebben van mijn eigen 4 kanjers. Mijn eerste wedstrijd ooit met de paarden afgelopen jaar met de kar wat boven verwachting goed ging en zeker smaakt naar meer. Ik heb eindelijk de rust en mogelijkheid gevonden om lekker te gaan lessen met de pony's voor de wagen en begin nu aan het dressuurgericht mennen. De geboorte van Candy vond ik ook een zeer bijzonder hoogtepunt en dit jaar mag ze al aan het werk. Mijn grote trots is mijn pleegdochter van 8 die ook behept is met het pony virus en dit jaar wil starten met voltige, maar ook rijdt en ment.

Mijn diepte punten tot nog toe: zijn het verlies van mijn haflinger Sonja die 15 jaar in mijn bezit is geweest en bijna 21 jaar heeft mogen worden en het verlies van mijn shetje Jimmy die slechts 7 jaar mocht worden.

2011 Is voor mij een jaar van afscheid nemen van oude dromen (eventueel nog gaan rijden) en mijn oude weiland tevens de laatste plek waar Sonja en Jimmy stonden. Emotioneel een bewogen jaar, met het afscheid van een andere oude vriendin namelijk mijn eerste hondje en daarmee lijkt het alsof ik met 2011 een hoofdstuk heb afgesloten.

2012 wordt voor mij het jaar om verder te kijken naar de toekomst.
Mijn doelen en wensen voor 2012 zijn: Lekker genieten van de pony's en dressuren met de pony's. Als het goed is 2 of 3 pony's beleren waaronder mijn grote trots Candy van 't Sonneke vernoemd naar mijn hafdame. Mijn 2-spannen lekker aan het lopen krijgen en wellicht uitkijken naar een moment om 4-span te gaan mennen met mijn eigen 4 shetten. Mooie tochten mee rijden en als het kan wat wedstrijden meepakken.
Billy en Chicko
Afbeelding
Afbeelding
Wieneke en Candy

Tallechie

Hoogtepunten 2011 Veale ...... Dieptepunten 2011 Veale
1e winstpunt voor de L Dressuur is binnen. ...... Helaas 4 verliespunten gereden tijdens de SMW ivm het niet lukken van de waterbak
1e winstpunt voor de L Vaardigheid is binnen. ...... Onder het zadel maar weinig gereden, helaas
Eindelijk een geschikte instructeur gevonden.

Doelen en wensen 2012 Veale
Nog een aantal winstpunten in de dressuur en vaardigheid rijden
Tijdens de marathons de waterbak goed nemen en niet zoveel strafpunten rijden.
Lekker lessen, menweek, paardenvierdaagse.
Hoogepunten 2011 Alwyn .... Dieptepunten 2011 Alwyn
Alwyn gekocht .................. Geen.
Alwyn één keer gestart in de B Dressuur

Doelen en wensen 2012 Alwyn
Alwyn mag dit jaar vijf keer mee met een dressuurwedstrijd en twee keer met
de vaardigheid. Hopelijk halen we de eerste punten binnen.
Ook hoop ik een nieuwe groom te vinden.
AfbeeldingAfbeelding

Tine

2011 was een leuk jaar, want wij hebben Thabor gekocht, een toen 4 jarige Groninger hengst. Hij is dikke maatjes met onze andere paarden.

2012: doelen zijn om met alle paarden leuk te scoren op wedstrijden en gewoon lekker bezig te zijn. Ook hopen we dat Thabor goedgekeurd wordt als dekhengst. Verder mag onze zoon vanaf eind maart bixie gaan starten, dus daar zullen we ook lekker mee bezig gaan.
Thabor net bij ons. en niet te vergeten natuurlijk zoon op zijn pony
AfbeeldingAfbeelding

Sander_lotte

Voor 2012 zou het leuk zijn als Romeo wat beter wordt doorgereden onder zadel, met de hond wil ik graag mijn brevet gehoorzaamheid halen en ik hoop op een leuke reis naar Nieuw-Zeeland Bij thuiskomst krijg ik dan hopelijk ook mijn diploma op school! En als laatste wens uiteraard zoals de meesten onder ons: ontzettend veel menplezier!
AfbeeldingAfbeelding

Vhu

2011 .... dieptepunt het overlijden van Rizanta, nog steeds geen woorden voor..., hoogtepunten onder andere onze mendurance- en dressuurwedstrijden met Rizanta, onze oefenwedstrijden met Bente, Snuitje in twee- en vierspan, maar vooral het in de natuur rijden met zowel Rizanta als Bente en Snuitje zowel voor de wagen als onder het zadel (hahaha niet met Snuitje dan ).
En bij dat alles de vriendschap en gezelligheid in voor- en tegenspoed van alle paardenliefhebbers om ons heen.
Mijn doel en wens voor 2012 is beetje saai en simpel maar gewoon genieten en we zien wel hoe het loopt.
mennen is teamwork
AfbeeldingAfbeelding

bijna toch nog mezelf vergeten

Lanouska

hoogtepunten 2011
super gezellig jaar gehad bij menteam streutker, een aantal titels behaald met het menteam. clubkampioen geworden met 1 van de 4 span paarden. ook 2 wedstrijden bij me moeder achterop gestaan

dieptepunten 2011
omgegaan in zuidwolde met het 4 span, diskwalificatie in leek, kreupel worden van sjaak vlak voor het knhs kampioenschap in wierden

doelen en wensen 2012
een succesvol zomer seizoen draaien met het 4 span, naar het knhs kampioenschap in maasdijk met het 4 span, een aantal hobby wedstrijden rijden met okkie, weer meedoen aan de clubkampioenschappen met een 4 span paard.
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Gem op 04-02-12 14:49, in het totaal 2 keer bewerkt
Reden: Maisie d'r naam gecorrigeerd

lanouska

Re: [HK] De paden op, De lanen in.... ''Rijtuigje deel 5

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-12 00:19

ja ja het nieuwe topic is geopendt

IngridM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:19

JAAAAA JOEPIEEEEE

op naar weer 500 pagina's !

Bedankt Lanouska voor het verzamelen voor alles !!! (de grootste posters kloppen echter niet zo denk ik hihi)

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-12 00:22

is een beetje lange post geworden dus jullie hebben veel te lezen :D

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:31

Super Lanouska, *\o/*

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:32

@lanouska: knap hoor, is toch een hoop plak en knip werk
kunnen er nog foto's bijgeplaats worden of lukt dat niet meer?

eefielover

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:34

Jeeeee... Met dank aan Lanouska! en nu ga ik lekker mn bedje in. ;)

Ollie1

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:34

@Kiss, ik heb ze nog even doorgestuurd maar ik weet niet meer of Lanouska de post nog aan kan passen, zo niet dan zet ik ze gewoon hier neer... even het berichtje van Lanouska afwachten....

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-12 00:37

het is inderdaad een hoop knip en plak werk. maar als de opzet eenmaal staat is het niet zoveel werk meer.

ik heb een bericht aan mezelf gestuurd en als het wat verandert moest worden dan qoute je gewoon dat bericht en kun je je eigen bericht veranderen of aanvullen en dan gewoon weer naar jezelf toe sturen zo heb je ook minder kans dat je in 1 x alles kwijt bent.

foto's staan er al tussen

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:37

Ollie1 schreef:
@Kiss, ik heb ze nog even doorgestuurd maar ik weet niet meer of Lanouska de post nog aan kan passen, zo niet dan zet ik ze gewoon hier neer... even het berichtje van Lanouska afwachten....

dat is goed, ik zie het wel
nu gaan lezen :D

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:39

@Lanouska, je bent echt super!!

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:40

Wat een gave opening weer Lanouska! Toppie!!!
En oja, Kiss, wat leuk hier jou tegen te komen (vergat ik steeds eind vorige deel :+ ) Wij hebben vorig jaar november wat telefonisch contact gehad over Kane :D

happytime

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:41

mooi in elkaar gezet lanouska +:)+

Buckje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:41

Yeah!!!

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-02-12 00:50

ik heb vandaag een lekker rustig dagje gehad eerst vanochtend de badkamer schoon gemaakt en daarna snel me ski broek met vlieseline gemaakt, de oprit schoon geschoven en vanmiddag helemaal niks gedaan.

moeders is vanmiddag naar de DA geweest met het hondje hij is bijna genezen verklaard en hoeft niet meer terug naar de DA.

vanavond met een slakken gangetje naar de manege gereden ondanks de sneeuw ging harry toch naar les met okkie en xander, dat moet het achterspan gaan worden in het 4 span. wij zatten lekker in de kantine te kijken hoe harry in de kou aan het rijden was. ~~}> laatste 10 min heb ik zelf nog even gemendt harry had koude handen maar moet zeggen het span liep eigenlijk best wel lekker. toen met een nog rustiger gangetje weer naar huis gereden.

en ja toen was pagina 500 bereikt en moest er nog het een en andere knip en plak werk verricht worden voor het nieuwe topic maar het is er dan toch van gekomen.

kiss

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 00:55

PrinsjeH schreef:
Wat een gave opening weer Lanouska! Toppie!!!
En oja, Kiss, wat leuk hier jou tegen te komen (vergat ik steeds eind vorige deel :+ ) Wij hebben vorig jaar november wat telefonisch contact gehad over Kane :D

was jij dat, is zeker niets geworden, weet je waar hij gebleven is, ik zag hem niet meer te koop staan

janouk
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 06:41

@lanouschka
Wat een werk! Mooie openingspost.

Wakker gemaakt door paarden met klepperende waterbakken. kijk naar de thermometer voor het raam: -17,9 graden.........jemig dat lijkt wel Lapland.

bicci

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 07:00

wat een kei coole opening :))
vind het altyd zo leuk weer even opgefrist te worden met gezichten en pownies bij een naam :)
(ben ik nl erg slecht in :o weet prinsjuh wel, kwam ik tegen in de winkel en tjah.... :o )

had gisteren middag voorgenomen te helpen met het oude toopje vol te beppen,
maar had gster met de sneeuw kei veel file,
(iedereen is gelijk in paniek omdat er sneeuw valt nl op de weg)
dus was ik ruim 1,5 ur later terug thuis dan anders...
toen nog eten, ffkes ge-bank-hangt en op bed tv gekoekeloert dwz, manlief keek ,
ik plakte tegen manlief en licht ging bij mij al vlug uit,hahahah

vandaag poging tot sneeuwfoto's met pownei-beest.
is geen gezicht, weet ik nu al, want die rolt elke ochtend in bruin zand
(moet door binnenbak richting de wei)
dus die lijkt wel bruin/geel tegen de sneeuw-achtergrond. :x

@buckje, ik heb ook zo soort foto...
stomme stip kom zelden tot nooit omhoog, alleen als die echt geen geduld meer heb en dat heeft ie eigenlijk normaal wel, en jahoor, er klikt natuurlijk net een foto-toestel,hahahah
Afbeelding

Smickey2011

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 08:31

Lanouska heeft in de kou nog lekker ff gemend en t span liep lekker (geen koude handjes gekregen??? :oo )
Kiss, yep, was ik, wat was dat sneu van zo'n mooie tinker!
Bic: hihi, ja jij bent erg :+ Maarreh ik pluk je wel aan je jasje want heb juist fotografisch geheugen voor gezichten/namen :D En ruige steiger-stippel :-)

Kon slecht slapen vannacht zeg, balen. Gelukkig gaat hoesten al stuk beter, die schouderspieren doen al nauwelijks meer pijn, dus goed bericht. Ga zo naar stal, heerlijk zo vroeg als er nog niemand is :D

Veel sneeuwpret allemaal :wave:

Frensie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 08:54

Super werk Lanouska!!!!

Ga nu snel naar stal, hopelijk kan ik nog ergens een beetje rijden. De binnenbak is waarschijnlijk bezet door een dressuurwedstrijd.

VanHuisUit

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 09:43

*\o/* een nieuw topic.... kunnen we weer 500 pagina's volkletsen. Het is toch eigenlijk wel heel erg :x :+
Lanouska wat goed gedaan, erg leuk zo weer die foto's en verhalen!

Het is koud zeg.... ga zo even kijken of ik nog een uitrijdekentje kan scoren want ik had het zelf gisteren aan het eind van de rit echt zoooooo vreselijk koud, weet niet of ik het ooit zo koud heb gehad op een paard (wel op de bok maar niet als ik erop zit) dus kan me voorstellen dat het voor het paard dan ook gewoon best wel koud kan zijn.... ze vond haar warme slobbertje ook wel erg lekker :9

Maar het blijft dus de hele week vriezen ... het is hier zo mooi buiten ...

Trouwens geweldig dat gezicht van jou Bicci toen jouw paardje zo omhoog ging (was toen toch bij Sintels) zo van ja, duh, dat doe je maar ergens anders, relax... :+

Oja, mij zie je ook absoluut niet op een slee rondcrossen, vorig jaar even op de slee gezeten achter een zeer brave Alwyn, maar dat was het dan ook. Ben veel te blij dat mijn benen weer normaal zijn, moet er niet aan denken dat ik door zo'n slee-actie weer helemaal opnieuw kan beginnen zeg... wat niet wegneemt dat ik het er allemaal erg gezellig uit vind zien en denk dat je er veel plezier bij kan hebben :7 Maar het geldt bij mij ook voor schaatsen, doe ik ook niet meer terwijl ik flink wat toertochten heb gedaan....maar das war einmal.
Laatst bijgewerkt door VanHuisUit op 04-02-12 09:48, in het totaal 2 keer bewerkt

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 09:45

Mooie openings post!

Hier is het nu -15 en wind stil. Dat maakt het echt HEERLIJK. Pony's zijn helemaal heppie, zelfs m'n geschoren mormels hebben het niet koud meer. Straks weer rondje sleeen!!!!!

sander_lotte

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 10:21

Ooh ik heb de opening gemist :(
Maar wel een mooie openingpost *\o/* Op naar de volgende 500!

tallechie

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 10:39

Heb alles bijgelezen, maar moet er weer vandoor.
Leuke opening.

Hier ligt zo'n 10 cm sneeuw, het was hier net -15,5.
Wij hebben nog geen slee, maar weet ook niet als ik wel ga sleeen achter pony. Achter veale durf ik het sowieso niet.

Ik ga mij omkleden en richting zus

Nouvel

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-12 10:40

+:)+ Mooie opening! *\o/*