[AR] koetsenaanhanger! en karetje dat bijna af is!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

[AR] koetsenaanhanger! en karetje dat bijna af is!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-10-03 11:58

ik heb samen met mijn vriend een koetsenaanhanger gekocht zodat we als ons karretje af is lekker weg kunnen ermee... hij met de trailer... ik met het karretje erachteraan!!!! echt leuk je hobbie delen met je vriend!!!!

ik zal even iets over min karretje vertellen....
het onderstel is van een jachtwagen en de bovenkant.... hebben we zelf gebouwd. hij is blauw en.... er kunnen twee mensen op de bok (duh) en vier achterin. de bankjes staa tegenover elkaar een beetje zoals in de trein. toen ik het karrteje zag was hij helemaal verrot, ik kon hem gelukkig voor een heel mooi prijsje kopen want het was liefde op het eerste gezicht!!!!! ik ben hem samen met mijn vader aan het opknappen en we moeten hem alleen nog bekleden.... zwart skaileer.... en het onderstel moet er ook weer onder.... rijd iets makkelijker met wielen eraan!!!! want die hebben we helemaal laten zandstarlen.... oh hij word echt zo mooi!!!! ooit zal ik wel een keer foto's op deze site zetten!!!! maar ik kan jullie een ding vertellen!!! ik vind het het mooiste karretje dat er is.... OK dan!

jacqueline

Berichten: 5549
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 13:01

NOu dat word de bossen verkennen door heel Nederland OK dan!

Ben heel benieuwd hoe mooi jullie wagentje is Haha! foto foto foto Tong uitsteken

Heel veel plezier in ieder geval.......enne je hobby delen met je vriend is echt helemaal te gek (hier zit er nog 1)

ebony

Berichten: 852
Geregistreerd: 28-02-03
Woonplaats: waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 16:32

echt gaaf!ben erg benieuwd hoor....

karuna
Drukke kabouter

Berichten: 37242
Geregistreerd: 14-05-03
Woonplaats: Ergens waar het rustig is FrNl

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-03 17:07

Ja leuk dan kun je overal mennen, op de hoge veluwe of de utrechtse bossen is helemaal het einde. En idd mennen samen met je vriend is leuk. Sander vindt het mennen inmiddels zelfs leuker dan ik. zelfs het dressuurrijden met de kar. en dan ben je en met je paardje en toch bij elkaar.

Gracia

Berichten: 2441
Geregistreerd: 15-07-03
Woonplaats: Boskoop

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-10-03 12:03

en dat is toch weer positief! mijn ex haatte mijn paard das echt vreselijk gelukkig is het nu mijn ex en vind mijn huidige vriendje mijn paard helemaal geweldig!!! binnenkort gaan we de bossen in heel nederland onveilig maken.....