Ik weet dat ik met dit topic waarschijnlijk niks bereik, maar ik kreeg hem zelf ook via mail doorgestuurd. Wou hem delen omdat ik geschokt was! Ik snap het niet, ik ben geen menner, ken er niks van, maar zelfs ik weet dat je een paard zo niet leert om voor de kar te staan. Gelukkig is het paard niet zwaarder gewond, maar ik geloof nooit dat je deze nog ooit voor de kar krijgt!
Mastrootje
Geplaatst: 10-11-11 09:59
ik vind het vooral lef hebben dat ze nog op die kar durven te zitten, bij de eerste steiger zou ik afstappen (en een stap terug in de traning doen!) maar ze blijven zitten tot het paard de hele kar in elkaar trapt. Lef hoor!
mika11
Geplaatst: 10-11-11 10:00
Die heeft al vaker op Bokt gestaan. Maar ik blijf 't goed vinden, dat die hele kar in stukken is.
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.
Geplaatst: 10-11-11 11:35
Die zijn niet goed wijs hoor!! Jemig arm paard.
Tigra_
Geplaatst: 10-11-11 13:17
Je mag misschien niet snel oordelen maar aan de reacties van de helpers/omstanders is dit niet de eerste keer dat hun dat mee maken. Ze blijven gewoon stug doorgaan.
Ja, dus ze hebben al meer paarden zo getraumatiseerd! Snap niet dat deze mensen niet snappen dat ze verkeerd bezig zijn!
Donkerblauw
Geplaatst: 10-11-11 13:28
Ongelofelijk. Arm dier. Zelfs als het paard haaks op de kar staat, gaan ze nog door.. Echt ongelofelijk dieronvriendelijk, en bovendien erg gevaarlijk. Dit dóe je toch niet?! Moest stiekem wel een beetje lachen toen die vrouw op de bok voorover van de kar viel. Heeft ze verdiend.
Laatst bijgewerkt door Donkerblauw op 10-11-11 13:34, in het totaal 1 keer bewerkt
Wat een domme mensen om zo het paard voor de kar te zetten
Dit paard hoef je niet meer voor de kar te zetten
shaviera
Geplaatst: 10-11-11 13:33
ik kan niet anders zeggen maar wat een hersenloze achterlijke mensen zijn dat zeg! volkomen kansloze kar er achter en totaal geen verstand van handelen. mag het misschien niet zeggen maar ik hoop dat ze zichzelf flink pijn gedaan hebben toen ze van de kar vielen. ik heb er geen goed woord voor over ! BAH!
wat een ontzettend domme mensen, dit had heel anders af kunnen lopen.. arm paard
JoyCiej007
Geplaatst: 10-11-11 14:40
't is een walgelijk filmpje maar die heeft hier al een heel stuk vaker gestaan. ik TEM dus even, daarnaast had hij denk ik anders bij het linken forum gemoeten.
Hmz hoop toch echt niet dat het normaal is om een paard zo voor de kar te beleren . Mijn god zeg arm dier .
Dakotah
Geplaatst: 10-11-11 14:49
Vind dat ene ook zo ontzettend dom, dat ze zonder zadel op een paard er voor gaan rijden. Als je pech hebt krijg je paard en kar over je heen. lijkt me ook stug dat die paarden nog ooit voor hun lol voor de kar lopen.
Sunnda
Geplaatst: 10-11-11 14:51
haha, het eind is echt te grappig....dat is waar dat soort mensen horen...in de goot..
Arm dier... Dat het überhaupt nog kan bestaat op zo'n manier?!
meisje_
Geplaatst: 10-11-11 14:58
verschrikkelijk dit filmpje, denk als ik dit gezien had dat ik die vrouw op die kar echt had doorgelaten met een zweep of alles wat ik in handen kon krijgen. Bah kan hier boos om worden. Hoop dat die mensen zich flink hard pijn gedaan hebben
er staan veel meer van dit soort filmpjes op internet... Vreselijk zielig en idd als ik zoiets zou zien.. in sommige landen gaan ze echt anders met paarden en koeien ed om ( honden trouwens ook) .. sad but true
ik denk trouwens ook als ik dit zie... wat hebben mijn dieren het toch goed... :-D