Ik heb een leren tuig op marktplaats gevonden. De verkoper heeft het tuig nieuw gekocht bij een tuigmakerij haar vraagprijs is 100 euro tuig is in gebruikte staat. (dus kijk niet naar de onzinbiedingen). Is dit tuig goed of toch van slechte kwaliteit? Ik begrijp dat heel veel mensen dat ook niet vanaf een foto kunnen zien, maar goed wie niet waagt wie niet wint. Ze zegt zelf dat het tuig van zeer goede kwaliteit is en dus niet van agradi kwaliteit...
Er zit nog een kaartje aan het hoofdstel, lijkt me dat daar een merk op staat? Het tuig ziet eruit alsof het van Pfiff is (denk ik, zelfde frontriem die schakeltjes) Dat tuig is nieuw 190,- Heb het zelf ook, zowel in enkel als tweespan (in maat mini mini shet), en tot nu toe bevalt dit zeker wel. Weet natuurlijk niet hoe het is na lange tijd. Denk dat het goede prijs/kwaliteit verhouding is.
Myrthe_x
Geplaatst door de TopicStarter: 22-10-11 21:14
Bedankt voor je reactie Ja het is zoiezo om mijn ponytje te beleren, dus mocht het nou niets zijn, dan kan ik natuurlijk altijd nog een beter tuig kopen. Maarja ook voor het beleren wil ik een niet al te simpel tuig.