[AR] gezocht iemand die rijd met een tweewieler van HCA/Hansvdmee

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pippenstein

gezocht iemand die rijd met een tweewieler van HCA/Hansvdmee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 13:34

Omdat ik serieus overweeg om een twee wieler te gaan kopen wil ik eigenlijk toch eerst eens even bij iemand gaan kijken die zo'n wagen heeft. en te vragen of ik eens mee mag rijden om te zien hoe dat rijd.

Ik heb een Haflinger die al een jaar voor de wagen loopt en zeer braaf is. Zelf heb ik een vierwieler met onafhankelijke vering . Nadeel is dat dat wagentje erg licht is en de bok vrij hoog, zodat ik er niet makkelijk af kan als er iets gebeurd ( wagen gaat bij scharen makkelijk om en ik heb dat al een paar keer meegemaakt ) Dus nu durf ik alleen te gaan rijden met iemand erbij
Met een twee wieler kan ik ( durf ik ) eerder alleen op stap omdat je er sneller naast staat en zo'n wagen niet schaart.

Ik woon in Drunen ( bij den Bosch ) maar ik ben best bereid om een eindje daarvoor te moeten rijden.
Graag zou ik reacties ontvangen van mensen met tweewieler van HCA/Hans van der Mee of soortgelijke wagen
Alvast bedankt

Albert

Re: gezocht iemand die rijd met een tweewieler van HCA/Hansvdmee

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 13:40

Stuur Belker eens een pb, zij heeft een zo goed als nieuwe te koop staan.
Loopt nu een grote new forest voor.

pippenstein

Re: gezocht iemand die rijd met een tweewieler van HCA/Hansvdmee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-11 13:50

Mijn haflinger is alleen niet zo groot ( D pony) zou dat dan passen ? Maar goed ik kan idd in ieder geval eens vragen of ik mag komen kijken/
Waar en hoe vind ik Belker want ik loop me rot te zoeken.

bedankt

laura1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-11 13:53