Ik had ff een vraagje. Als je in de hobby klasse van dressuur wil starten, heb je dan een startkaart nodig? Ik wil graag een keer kijken hoe het gaat voor ik definitief een startkaart aan ga vragen.
Sinds wanneer is die regel er dan...dat je lid moet zijn van de KNHS. Hobbyklasse kan toch gewoon iedereen starten, is dat veranderd dan?
belle_boef
Geplaatst: 07-10-11 23:32
Je hebt ook genoeg open wedstrijden waar je zonder startkaart kan rijden hoor
Succubi
Geplaatst: 07-10-11 23:32
Hobby klasse? Is dat hetzelfde als "onderling" starten? Dat kan bij ons gewoon bij de manege of vereniging die dat organiseert, hoef je geen lidmaatschap van de KNHS voor te hebben (mits het de KNHS is die het organiseert)
Als je hobbyklasse start, moet een vereniging dan vragen naar je KNHS lidnr.? (als je er dus ook volgens de KNHS richtlijnen voor winstpunten kan starten)
Je moet voor Impulsrubrieken idd lid zijn van de KNHS, dit kan door bv. je ruiterbewijs, koetsiersbewijs en fnrs ruiterpaspoort.
anj
Geplaatst: 27-10-11 10:46
Je moet inderdaad wel lid zijn van de KNHS of via koetsiersbewijs (o.i.d) in verband met de aansprakelijkheid voor 'als' er iets gebeurt. Je hoeft zelf geen schade te hebben, maar er kunnen genoeg andere dingen gebeuren waar je wel problemen mee kunt krijgen. Heb zelf afgelopen weekend een mendressuur wedstrijd georganiseerd, vandaar m'n antwoord.