[AR] marathon wagen vol rubberen wielen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

keona

marathon wagen vol rubberen wielen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-11 16:05

hallo ik ben nu in het bezit van een mooie recreatie marathon wagen met luchtbanden,alleen zit ik met het probleem dat ze hier bij ons in de omgeving overal doornstruiken hebben en die dus geknipt worden en overal doorns liggen.ik heb dus regelmatig een lekke band of je bent bang om sommige paden te nemen omdat je weet dat hetdaar zal liggen.nu ben ik zeer tevreden over onze wagen,maar die banden dat is het toch niet hier voor ons.maar helaas kom ik bijna geen 2de handse wagens tegen met volrubberen wielen die geschikt is voor mijn pony,weet toevallig iemand een leuke waen te staan,of waar ze eventueel pony wagens verkopen met volrubberen wielen,of waar ik voor een mooie prijs volrubberen wielen krijg voor mijn wagen?of andere ideen.
recreatiemarathonwagen
de wagen die ik nu heb heeft een spoorbreedte van 115cm(de nieuwe wagen mag max 125cm zijn,maar 115cm vind ik breedt genoeg)
het gewicht moet niet boven de 150kg uit komen de wagen die ik nu heb zit hier ook onder en weegt +-125kg
de wagen moet onderdoor kunnen draaien en minimaal op de achter wielen geremd zijn,en de lak het liefste gepoedercoat.met enkelspan lamoen en disselboom er bij
geschikt voor pony's van 130cm,maar zopu ook fijn zijn als mijn pony van 115cm er ook voor kan want bij mijn wagen kan dit.
wie weet waar ik zo een wagen kan vinden of heeft een te koop

lanouska

Re: marathon wagen vol rubberen wielen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 16:19

kun je de wielen je huidige wagen niet om laten wisselen van luchtbanden tot massieve wielen ?

keona

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-11 16:34

de gene waar ik de wagen gekocht had leverde deze helaas niet,ik weet niet of ik ze egens anders kan krijgen misschien dat jullie dit weten?
lanouska schreef:
kun je de wielen je huidige wagen niet om laten wisselen van luchtbanden tot massieve wielen ?

lanouska

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-11 17:21

wat voor een merk wagen heb je?

wij hebben onze wagen bij de lemerij gekocht met massieve wielen en hebben er later luchtbanden bij gekocht en ook bij de lemerij om laten zetten.

dus bij de lemerij in hengelo kun je losse massieve wielen kopen. even je wiel maten en kleuren doorgeven en dan heb je ze met ongeveer 4 tot 8 weken binnen, kosten voor 4 wielen ongeveer 800 euro