[AR] Literatuur mennen

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

peppert

Literatuur mennen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-07-11 14:56

Hallo bokkers,

Het lijkt mij ontzettend leuk om in de toekomst ook te gaan mennen. Ik heb al iemand gevonden om mij te trainen als t zover is, maar nu vroeg ik mij af of er ook goed literatuur bestaat over het mennen? .. En zo ja, welk boek dit dan is. Ik wil er namelijk goed op voorbereid zijn als t straks zo ver is.

Alvast bedankt!
*\o/*

JoyCiej007

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 22:41

peppert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 12:15

JoyCiej007 schreef:
[AR] Goed boek over mennen? Welke?
[AR] Goed boek

Daarnaast...... kan je toch het beste wel echt een mencursus en/of cursus koetsiersbewijs volgen, mennen leer je niet uit boeken. Maar het is nooit verkeerd natuurlijk om je alvast een beetje wat in te lezen.
En een erg leerzame site:
http://www.mencursus.net

Heb de site bekeken en er staan idd veel nuttige dingen op! Thanks *D Het plan is ook om een menopleiding te gaan doen, maar deze moet dan wel in mijn omgeving gegeven worden, en ik ben na wat zoeken niks tegen gekomen. Enkel, alleen voor mensen die zelf al een span hebben.. Ik heb 2 ponies, maar nog geen wagentje, en buiten dat is 1 pony nog veel te jong om nu al voor een kar te lopen.

JoyCiej007

Re: Literatuur mennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 13:01

Je kan altijd bellen en uitleggen, idd bij sommige cursussen heb je echt een eigen span nodig, bij andere cursussen zijn er spannen beschikbaar om mee te rijden.
Op de site van www.mensport.nl stond eerder een mooi overzicht van adressen waar je je KB kon halen, op postcode gesorteerd. Nu kan je ook wel adressen zoeken, maar dat zijn volgens mij alleen maar bedrijven....

peppert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-11 13:38

JoyCiej007 schreef:
Je kan altijd bellen en uitleggen, idd bij sommige cursussen heb je echt een eigen span nodig, bij andere cursussen zijn er spannen beschikbaar om mee te rijden.
Op de site van http://www.mensport.nl stond eerder een mooi overzicht van adressen waar je je KB kon halen, op postcode gesorteerd. Nu kan je ook wel adressen zoeken, maar dat zijn volgens mij alleen maar bedrijven....

Een overzicht kan ik niet zo snel vinden op de site, maar nogmaals bedankt want verder heb k er wel wat aan *D

MisticRider

Re: Literatuur mennen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-11 20:11

aangespannen rijden van JAC bartels! is een fijn boek.
of over marktplaats het koetsiersbewijs boek.. is ook leuk/leerzaam!

channelzero

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-11 14:42

Beste mensen,

Heeft iemand nog zo'n beginnersboekje voor te mennen liggen die hij niet meer gebruikt,nodig heeft,ik ben nl. ook op zoek naar zo'n boekje.
Alvast bedankt