Hey Maandag over 3 weekjes mag Timon eindelijk voor de kar, want dan is hij 1,5 maand overtijd (:P) van zijn casteratie . Dus dan mag hij ook eindelijk de groep in! Yes! Ik heb er vette zin in. Me kar is helemaal afgeschildert (ik zal er nog wel even een foto van maken) en de onderdelen voor de broek worden als het goed is morgen gehaalt. Dan de wielen er nog onder! Owwww... Ik kan bijna niet meer wachten! Me vader heeft trouwens voor de kar nog een groot oranje zeil gekocht, want hij komt altijd buiten te staan dus dan is dat voor alle weersomstandig heden én dan kan ik Timon aan dat enge zeil laten wennen . Eigenlijkwil ik nu de kar al pakken en er vandoor gaan, maar ik moet nog even wachten! Het is echt zenuwslopent . Maar het voordeel. Na die 3 weken hoef ik nog maar 1 week naar school en dan is het herfstvakantie of te wel: Lekker lang weg met de kar. Ik ga vanaf morgen weer een beetje beginnen met zijn conditie op te bouwen. Dan hoef ik dat niet meer te doen!
mallaslover
Geplaatst: 05-09-03 19:30
jeeeeeej wat leuk voor je!!! veel plezie rhe!!!
jacqueline
Geplaatst: 05-09-03 21:09
Goh gaaf hoor. Wachten duurt lang he maar dan kan je er nu lekker naar uitkijken en straks met volle teugen gaan genieten. Vaak is het heel mooi in de herfst om lekker te rijden of te mennen.
In ieder geval heel veel plezier met je wagentje.
RodeoGirl
Geplaatst: 06-09-03 13:10
Veel plezier met je nieuwe karretje! Echt heel gaaf om ritten te maken met een Shet ervoor!