Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Maar heb er helaas maar 1tje...
Ik wou deze winter al met de oudere starten, maar die is drachtig, en begint nu al een buik te krijgen
Dennis schreef:Tja, ik was aan het sparen voor een 4span Dennisjes. Ik had er al 2(waarvan 1 niet van mij maar die mocht wel in mijn span lopen). Maar mijn totaal staat nu weer op 0. Mijn kar staat dus in de schuur te verstoffen.
... Ga je het nooit meer proberen??? Debo"]
[quote="Dennis schreef:Tja, ik was aan het sparen voor een 4span Dennisjes. Ik had er al 2(waarvan 1 niet van mij maar die mocht wel in mijn span lopen). Maar mijn totaal staat nu weer op 0. Mijn kar staat dus in de schuur te verstoffen.
... Ga je het nooit meer proberen???
dan kan de "ervaren" boefie mexx voor de kar leren lopen boeflover"]
[quote="Debo"][quote="Dennis schreef:Tja, ik was aan het sparen voor een 4span Dennisjes. Ik had er al 2(waarvan 1 niet van mij maar die mocht wel in mijn span lopen). Maar mijn totaal staat nu weer op 0. Mijn kar staat dus in de schuur te verstoffen.
... Ga je het nooit meer proberen???
dan kan de "ervaren" boefie mexx voor de kar leren lopen
Dennis schreef:Tja, ik denk maar dat Boef Den moet vervangen. Dennis word wel bezemwagen, iedereen die van de kar afvalt mag op zijn rug verder.
Debo"]
[quote="Dennis schreef:Tja, ik denk maar dat Boef Den moet vervangen. Dennis word wel bezemwagen, iedereen die van de kar afvalt mag op zijn rug verder.

Debo"]
[quote="Dennis schreef:Tja, ik denk maar dat Boef Den moet vervangen. Dennis word wel bezemwagen, iedereen die van de kar afvalt mag op zijn rug verder.

) en boef is sneller dan je denkt(alhoewel..)