Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Dennis schreef:Tja, ik was aan het sparen voor een 4span Dennisjes. Ik had er al 2(waarvan 1 niet van mij maar die mocht wel in mijn span lopen). Maar mijn totaal staat nu weer op 0. Mijn kar staat dus in de schuur te verstoffen.
Debo"]
[quote="Dennis schreef:Tja, ik was aan het sparen voor een 4span Dennisjes. Ik had er al 2(waarvan 1 niet van mij maar die mocht wel in mijn span lopen). Maar mijn totaal staat nu weer op 0. Mijn kar staat dus in de schuur te verstoffen.
boeflover"]
[quote="Debo"][quote="Dennis schreef:Tja, ik was aan het sparen voor een 4span Dennisjes. Ik had er al 2(waarvan 1 niet van mij maar die mocht wel in mijn span lopen). Maar mijn totaal staat nu weer op 0. Mijn kar staat dus in de schuur te verstoffen.
Dennis schreef:Tja, ik denk maar dat Boef Den moet vervangen. Dennis word wel bezemwagen, iedereen die van de kar afvalt mag op zijn rug verder.
Debo"]
[quote="Dennis schreef:Tja, ik denk maar dat Boef Den moet vervangen. Dennis word wel bezemwagen, iedereen die van de kar afvalt mag op zijn rug verder.
Debo"]
[quote="Dennis schreef:Tja, ik denk maar dat Boef Den moet vervangen. Dennis word wel bezemwagen, iedereen die van de kar afvalt mag op zijn rug verder.