Ik heb mij opgegeven met mijn shetten voor de samengestelde menwedstrijd op 4 Juni in Blaricum in de hobbyklasse!! Nou moet ik eerlijk toegeven dat ik echt verder geen benul heb!
Ik heb al vaker oefenmarathons en vaardigheidparcoursjes gereden!
Alleen die dressuur, heeft iemand daar wat tips van, waar kan ik de proefjes vinden, gewoon op de knhs site? Je moet in een apepakkie, maar is het echt verplicht om zo'n schort over je benen te hebben?
Zijn er verder nog meer mensen die daar heen gaan?
Kijkers en aanmoedigers kunnen we wel gebruiken!! De dressuur word een ramp, dus ga daar maar niet kijken haha!!!!
MvdB_
Geplaatst: 25-05-11 20:21
Ik moet dan zelf ook starten, maar als je pas 's middags moet dan kom ik je ook aanmoedigen hoor!!!!
Pomski
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-11 21:45
Ik gok dat het zo'n beetje de hele dag duurt!!!
Maar das mooi, in de ochtend dressuur, het liefst zo weinig mogelijk toeschouwers, het spectaculaire gedeelte is in de middag!!
Trek je je regenlaarsjes aan, voor als mijn pony's de waterbak uitgetakeld moeten worden!!!
Minko3
Geplaatst: 26-05-11 08:52
Ha dacht je dat wij kwamen helpen Daar worden natuurlijk foto's van gemaakt Maar je hoeft niet uit de waterbak getakeld te worden die pony's van jou scheuren daar zo doorheen
MvdB misschien kunnen we dan even samen gaan als het uitkomt met jouw wedstrijd?
MvdB_
Geplaatst: 26-05-11 16:12
Foto's en filmpjes Van hoe die pony's er doorheen crossen!
Ik moet al rond 10en, dus ik denk dat het wel moet lukken, Mink.