Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
JoyCiej007 schreef:Dit is idd een 'echte' sulky, waar je dus een draverstuig/kliktuig voor nodig hebt.
Een zweng er aan maken is misschien mogelijk, al moet die wel op de goede plaats bevestigd worden. Verder zou je dan ook stophaken op het lamoen moeten bevestigen (volgens mij zijn die nl. nog niet aanwezig) en ogen voor de broek.
_Chendo_ schreef:JoyCiej007 schreef:Dit is idd een 'echte' sulky, waar je dus een draverstuig/kliktuig voor nodig hebt.
Een zweng er aan maken is misschien mogelijk, al moet die wel op de goede plaats bevestigd worden. Verder zou je dan ook stophaken op het lamoen moeten bevestigen (volgens mij zijn die nl. nog niet aanwezig) en ogen voor de broek.
Ik ben geen hele grote kenner hoor, maar volgens mij is de broek niet aanwezig op een draverstuig.
Citaat:Ja, dáarom dus juist............
TS geeft aan dat ze deze sulky met een normaal tuig zou willen rijden.
En dán moet je dus een zweng, stophaken en ogen voor de broek er op maken, zodat je er met een gewoon tuig mee kan rijden.
En dat is dus precies mijn antwoord; wat ze er aan zou moeten verbouwen, wil ze er met een gewoon tuig mee kunnen rijden.
Edit:
mijn keuze zou zo'n sulky overigens ook zeker niet zijn. Maargoed, volgens mij denken veel mensen dat ze iets goedkoops op de kop kunnen tikken (of dat nou een afgeragde wagen is of een relatief goedkope, oude draverssulky) en dit dan kunnen 'opknappen' en dat ze dan echt iets hebben staan.
TS: denk overigens dat dat opknappen nog best wat tijd en geld gaat kosten; een goede zweng maken is niet heel erg eenvoudig, en daarbij stop je je tijd en geld dan iets wat tsja, waarschijnlijk niet echt geschikt is voor het doel dat je voor ogen hebt.