Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
liedje89 schreef:Ook met beleren voor de wagen en meninstructie zijn er natuurlijk wel mensen met een andere instelling, net als met onder het zadel eigenlijk.
Citaat:Ik heb gezien hoe de menners bij ons op de club les kregen vroeger en dat is niet mijn stijl van met paarden omgaan, veel te hard en ruw, dat wil ik dus niet. Ze moet luisteren maar niet tegen elke prijs en onder dwang maar met rust en vertrouwen maar toch consequent. Ik weet niet goed hoe ik dat uit moet leggen.
VanHuisUit schreef:Citaat:Ik heb gezien hoe de menners bij ons op de club les kregen vroeger en dat is niet mijn stijl van met paarden omgaan, veel te hard en ruw, dat wil ik dus niet. Ze moet luisteren maar niet tegen elke prijs en onder dwang maar met rust en vertrouwen maar toch consequent. Ik weet niet goed hoe ik dat uit moet leggen.
Maar dat wil dan toch niet zeggen dat alle menners zo mennen en alle instructeurs zo lesgeven![]()
Vandaar dat ik zei dat je je blikveld even wat zou proberen te verruimen![]()