Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
annebe schreef:Helaas heb ik geen voorbeelden meet van mijn vorige tuigonderleggers.
Hierbij de link naar 1pk.
http://www.sulkys.nl/product_info.php?p ... c9b2b49019
Charr@ Grappig we hebben dezelfde trailer..
HeleneDas schreef:Ik heb een borst onderlegger van ifever, ben er niet over te spreken, hij zakt af en schuurt!
De men dekens en shorten bevallen wel heel goed!
Ik zou geen bont nemen, word snel viezig en is warm!
Jenkins schreef:ifever,
Ook ik was niet tevreden over wat je mij geleverd had, heb je een nette pb gestuurd met het probleem in de hoop tot een oplossing te komen of jou iig de kans te geven het product te verbeteren.
Heb helaas nooit bericht van jou terug gekregen!
Heb heel erg zitten twijfelen of ik de onderleggers moest kopen, na lang twijfelen toch gedaan, 30 euro betaald (wat voor mij een groot bedrag is) maar heb de dingen nooit kunnen gebruiken.
Baal er ontzettend van, maar nog meer van het feit dat je nooit terug hebt gemaild.
ifever schreef:HeleneDas schreef:Ik heb een borst onderlegger van ifever, ben er niet over te spreken, hij zakt af en schuurt!
De men dekens en shorten bevallen wel heel goed!
Ik zou geen bont nemen, word snel viezig en is warm!
Had fijn geweest als je dit ook persoonlijk naar mij toe gemeld had dan hadden we mogelijk tot een oplossing kunnen komen en kan ik de kwaliteit wanneer nodig van mijn producten verbeteren.
Met extra klitteband kan dat namelijk best aangepast worden maar je geeft mij met zoiets niet de mogelijkheid om service te leveren maar meld het gelijk op bokt en dat vind ik best jammer.
Wel fijn dat je over de andere 2 producten tevreden bent.