Al een poosje was ik naarstig op zoek naar een marathonwagen voor mijn pony. Alleen kon ik niet helemaal vinden wat ik zocht voor het budget wat ik beschikbaar had.
En toen, op bokt zag ik hem, mijn toekomstige marathonwagen!
Het is een Dutch wagen, en aangezien ik toch niet van plan ben wekelijks ermee te gaan raggen en rouwdouwen leek mij dit een zeer geschikte keus! Hij zal voornamelijk op het asfalt worden gebruikt en heel af en toe eens een stukje bos. En misschien, als het allemal goed lbijft gaan e.d. gaan we er eens in de 2 a 3 maanden een marathonwedstrijdje mee rijden...
Ook mijn meninstructrice was erg enthousiast over de wagen, dus besloten maar te gaan kijken...
Dat was gisteren en heb meteen besloten hem te kopen!
Zondag gaan we hem ophalen en maandag ga ik mijn pony voor het eerst inspannen, met behulp van mijn instructirce

Er zitten wat kleine oppervlakkig roestplekjes op maar dat is een kwestie van even licht opschuren en met een zilverlak afwerken

De wagen heeft al ff stilgestaan dus hij loopt ietsjepietsje stroef maar ik denk dat een beetje smeermiddel wonderen doet!
Mijn oom gaat er nog verplichting op maken maar dat is van latere zorg!
Eerst zondag mijn wagen ophalen en maandag voor het eerst ermee rijden!
Ben helemaal blij met mijn "nieuwe" wagen!!!
Heb even een foto gejat die bij de verkoop advertentie van bokt stond, zal de verkoopster vast niet erg vinden

Ik zal binnenkort wel foto's maken van mijn knappe pony met mijn mooie wagen
We hebben 5 juni onze eerste dressuur en vaardigheids wedstrijd in de hobbyklasse dus daar zullen we met onze nieuwe wagen verschijnen!