[AR] 10 April Middenbeemster

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

L_Rivaldo

10 April Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-11 12:24

Wie doet er mee met deze wedstrijd?

Ik groom bij melis__ met tommy en tabor (2x enkelspan in de dressuur)
Zelf hoop ik ook nog te starten, maar of dit doorgaat is nog erg onzeker.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 13:10

Wij starten M vaardigheid en Z dressuur pony. Voor het eerst sinds september 2010; dus ik ben nieuwsgierig hoe wij er nu voor staan.

Dennis

Re: 10 April Middenbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 15:10

Word Roos toch nog concurentie voor Janouk ;).
Dit keer niet in de Z dressuur, maar in de M vaardigheid :D.

Ik heb Roos en Whit mee. Roos in de M vaardigheid, Whit in de M dressuur en L vaardigheid.

Romy_tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 22:12

Wij starten met het vierspan L dressuur en L vaardigheid en met tweespan M vaardigheid

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 06:54

@ Tessa
je start na ons in de ring: mooi dan kan ik je span in het echt zien!

@ Dennis
Ciska, ik zie op de startlijst dat Janouk en Roos de enige starts in het M vaardigheid zijn. HAHA echte concurrenten. Je mag van ons winnen; als wij maar foutloos binnen de tijd zijn.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 08:02

Foutloos lukt meestal redelijk, binnen de tijd heb ik toch echt moeite mee met Roos. Met 1 winstpunt ben ik blij, dan mag ik Z ;).
Ik ben blij dat de vaardigheid buiten is. In Wormerveer laatst zag ik echt in de knoop omdat er wat poorten heel dicht op de wand stonden en Roos bijna niets ziet (en dan in een binnen hal steeds bijna tegen de wand aan rijden is niet fijn voor je pony). In de dressuur lukt het nu wel, maar een vaardigheid met een paar poorten zo langs de wand is echt moeilijk met Roos.

Ik zoek nog een voorlezer, maar ga er van uit dat dat wel goed gaat komen :).

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-11 13:47

hihi wormerveer vergeet ik liever met de vaardigheid wat een afgang.

Hoe laat moet je dennis?

Wil echt zo graag starten maar mijn pa kan niet de hele dag dus kan mij enkel afzetten met paard en trailer. Mijn tweewieler kan elk moment klaar zijn, maar denk niet op tijd. Mocht ook de kar eventueel lenen van melis maar weet niet of rivaldo ervoor past. Is kwa maat precies zoals de oude kar van jelle op bokt. Daar past haar grote ruin ook voor. mm moeilijk

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 13:51

Wormerveer was een hele goede leerschool voor je. Ik ben ook wel uitgebeld voordat ik 1 hindernis gereden had.

Ik moet 15.40 en 16.10.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-11 13:57

Ik ga niet starten, maar kom wel kijken naar Janouk!

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-04-11 18:29

Dennis schreef:
Wormerveer was een hele goede leerschool voor je. Ik ben ook wel uitgebeld voordat ik 1 hindernis gereden had.

Ik moet 15.40 en 16.10.

daar ben ik het helemaal mee eens. Had teveel zenuwen en zat niet op te letten dit gebeurd je ook maar een keer. hihi

oeh jammer denk niet dat ik er dan nog ben (als ik niet zelf start) anders had ik je graag geholpen.

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 10:13

Er is vast wel iemand. Mijn groom wil ook wel voorlezen, maar mag officieel nog niet groomen en voorlezen omdat ze te jong is.

Whit liep gister super. Roos heeft al een paar weken niet voor de wagen gestaan (maar die hoeft ook alleen vaardigheid te lopen). Hopelijk kan ik ze beide morgen nog inspannen, maar vrees het ergste.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 10:52

Wij gaan ook. Het hing er deze week om, omdat Janouk na de les vrijdag een knal op haar spronggewricht had gekregen van een Fries. |( Ze heeft tot gisteren een dik spronggewricht gehad. Gelukkig was ze niet kreupel, maar toch maar rustig aan gedaan in de training deze week. Vanaf vandaag weer oppakken en dan zien hoe ze zondag in de ring presteert.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-04-11 11:44

janouk schreef:
Wij gaan ook. Het hing er deze week om, omdat Janouk na de les vrijdag een knal op haar spronggewricht had gekregen van een Fries. |( Ze heeft tot gisteren een dik spronggewricht gehad. Gelukkig was ze niet kreupel, maar toch maar rustig aan gedaan in de training deze week. Vanaf vandaag weer oppakken en dan zien hoe ze zondag in de ring presteert.

Wat vervelend zeg!

Karen en ik komen zondag nog even langs om te kijken he :D

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 19:47

Hier heb ik alles klaar staan. Ga pas tussen 11 en half 12 weg, maar vind het wel zo lekker om alles de dag van te voren al voor elkaar te hebben.

Roos vandaag nog een blokje langs de weg gereden, even volgas gereden in een bermpje. Whitney heeft vrij gehad, had geen groom (met Roos ben ik mee gegaan met m'n zusje die op de fiets nr het dorp ging). Wel geoefend op de nieuwe trailer, koste wat moeite, maar ze ging wel braaf naar binnen :).

Romy_tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 19:51

@ Janouk, balen, maar gelukkig dat ze niet kreupel is, hopelijk gaat het morgen goed.
@ Dennis, jij ook al een nieuwe trailer :P

Wij hebben alles ook klaar staan, vanmiddag nog even gereden en de nieuwe trailer opgehaald. Ben helemaal blij :D
Iedereen veel succes morgen!

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 19:53

Nouwja, nieuw. Ding is 19 jaar oud ;). En ben er helemaal blij mee :D :D :D.
Kunnen we wel elkaars spulletjes morgen bewonderen ;).

Ben nog steeds voorlezer-loos. Groom toch maar gezegd dat ze een net pak mee moet nemen. Ondanks dat ze 2 jaar te jong is zou ik haar nog wel in kunnen zetten als voorlezer als ik daar nog steeds niemand kan vinden.

Romy_tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 19:56

Ik weet niet hoelaat je moet starten? Anders kan ik of iemand die met mij mee is misschien wel lezen

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 20:30

Om 15.30 en 15.50 uit m'n hoofd. Heb de startlijkst net opgeborgen bij mn paspoorten en al in de auto gegooit.

Romy_tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 20:33

Ik durf niet te beloven dat ik dan kan lezen, want start ook twee keer vaardigheid en moet daartussen omspannen.

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 20:34

Mijn juffie rijd ook in de Z, is voor mij te laat. Heb een verjaardag van mijn neefje die 1 wordt :(

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 20:35

Ik start ook nog 2x vaardigheid, dan zit ik toch alleen op de wagen. Gaat mij dus enkel om de dressuur.
We moeten morgen maar kijken ;). Ik heb iig backup. D'r is nog nooit naar de leeftijd van mijn groom gevraagt (heb tot nu toe altijd meiden die net oud genoeg waren mee gehad).

Romy_tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-04-11 20:36

Ja maar ik start om 13:00 en 13:20 dressuur en daarna start ik eerst met het vierspan in de vaardigheid en dan moet ik nog omspannen en start ik met het tweespan in de vaardigheid, dus ik weet niet of ik om 15.30 al klaar ben. Ach er is altijd wel iemand die wil lezen toch.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-04-11 22:41

Hopelijk kan je nog iemand vinden ciska, ik kan helaas niet helpen gezien ik al om 1 uur/half 2 wordt opgehaald moet eerder weg om nieuwe wiellagers in mijn wagen te proppen, daarna om 4 uur lesgeven.

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 18:09

Wij hadden een lucratieve dag vandaag.
3 winstpunten *\o/*

Janouk had 205 en 215 punten in de Z dressuur en 1 balletje binnen de tijd in de M vaardigheid : 3 wp.
Vorig jaar hadden we veel moeite om haar in de verzamelde draf te krijgen. Vandaag kreeg Paul haar niet uit de verzameling. haha
Vooral in de slangevolte 4 bogen; 1e boog arbeidsdraf, 2e boog verzamelde draf, 3e boog arbeidsdraf, 4e boog verzamelde draf. Janouk vond de verzameling blijkbaar relaxter, want ze wilde niet overgaan in arbeidsdraf. :D

Knappe Janouk _/-\o_ _/-\o_

Ciska,
Gefeliciteerd met je winstpunten in de M vaardigheid: Z vaardigheid startgerechtigd. _/-\o_ echt heel knap met zo'n maffe shet. *D

Tessa,
Prachtige trailer; ziet er top uit. Het vierspan trouwens ook .

Romy_tessa

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-04-11 18:19

@ Janouk, Nogmaals gefeliciteerd met jullie punten! Knappe pony hebben jullie! (Hoe is het met de lammetjes?)

@ Ciska, Gefeliciteerd met je punten in de vaardigheid, hoe ging je dressuur?

Wij konden vandaag met 5 winstpunten naar huis. Dressuur met vierspan 196 en 186, vaardigheid helaas 2 balletjes (ik krijg het niet voor elkaar met het vierspan, marathon gaan prima, maar met de vaardigheid ben ik of te voorzichtig en daardoor buiten de tijd of ik geef gas en rijd ballen:P)
Maar met tweespan liep de vaardigheid super, dus 2 winstpunten :D