[AR] 5 juni Hoofddorp dressuur en vaardigheid

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Crista

5 juni Hoofddorp dressuur en vaardigheid

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-11 12:20

Hallo allemaal,

Jaja, ik heb me ingeschreven voor mijn 1e wedstrijd. Het is nog ver weg maar toch... ik ga 5 juni (de dag voor me verjaardag dus dan MOET het wel goed gaan haha) 2x dressuur en 1x vaardigheid starten met mijn pony in de hobbyklasse....

Ben erg benieuwd hoe het zal gaan!
Dressuurmatig heb ik haar nog niet 100% voor elkaar en het rijden van een stukje vaardigheid gaat ook nog niet zo goed (lees: ik rij meer OVER de pionnen heen als er tussendoor) maar we gaan het gewoon proberen, al is het maar voor de ervaring!

Heb er super veel zin in maar vind het ook wel een beetje eng!

Ik las in het regelement dat het in de hobbyklasse niet zo belangrijk is hoe je gekleed gaat maar ik wil toch wel een beetje netjes voor de dag komen, maarjah, probleem is: ik weet niet hoe!!

Heb een lichtbruin tuig, een wit met blauwe kar, zwarte zweep en cap en bruine handschoenen....
Ga binnenkort zelf een menschort maken, wil 1 kant van waterdichte stof maken in het zwart maar wat zal ik met de andere kant doen?

Ik twijfel dus of ik nu verder moet in het zwart of in het bruin of blauw?
En wat moet ik aan? Ik heb geen kostuum of iets... :') Ben van mezelf niet zo netjes hahaha

Wil in de toekomst een marathonwagen aanschaffen, in een bruine kleurcombi, want ik vind dat bruin toch wel erg gaaf!
Helaas heb ik alleen wel in december een hele mooie lichtgewicht menzweep gekocht.... in het zwart... Beetje jammer en niet echt over nagedacht... :S

Wie gaan er nog meer starten op 5 juni in Hoofddorp?
En welke klasse rij je dan?

marrianne

Re: 5 juni Hoofddorp dressuur en vaardigheid

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 12:23

je hebt toch vroeger wedstrijden gereden met niarda?
misschiend dat je dat jasje aankan doen, als het goed is heb je een menschort dus de broek maakt niet zo heel veel uit...
je kan anders ook gewoon een net colbertje in het bruin aanschaffen. dit zou mooi zijn in combinatie met een blauw menschort...

Crista

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-03-11 12:26

haha ja zat idd ook te denken aan mijn wedstrijd jasje maar vind ik er ook weer zo amateuristisch uit zien haha

Denk dat ik idd voor een mooi bruin colbertje ga en dan een donkerblauw of donkerbruin menschort (met oog op de aanschaf van een nieuwe wagen)

Dennis

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 12:34

Ik ben er in Hoofddorp niet bij, ben dan een weekeindje weg. Anders had ik wel gegaan :).

Gewoon een ohz-rij jasje voldoet prima (doe ik ook nog steeds hoor), cap op en dan een witte of zwarte broek er onder (of als het heel koud is heb ik mijn grijze thermo broek aan, is ook netjes) en daar overheen mijn voorschort (heb een blauw geruite en een zwarte, net welke ik van de plank pak).

janouk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 14:32

Wij rijden voor de Haarlemmermeer Menvereniging, voor ons dus thuis wedstrijd. En 5 juni staat op onze wedstrijdkalender.
Wij starten Z dressuur en M vaardigheid.

L_Rivaldo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-11 21:42

Wij zijn er helaas niet bij, we gaan dan naar de paardenvierdaagse.
27 maart aanstaande rijden we daar wel.

In de hobbyklasse reed ik zo:
- Hoedje van h&m
- zwart coubertje
- Witte blous
- Witte spijkerbroek
- Menschort
- Zwart handschoentjes

Ben zelf ook niet een typ wat er zo bij loopt, meer jeans en vest maar toch vind ik dit toch wel horen :P
Afbeelding

Rhine_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 16:45

Ik volg dit even, de 17 april is mijn eerst wedstrijd :P

Ipsilonka

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-03-11 21:59

Zoals het er nu uit ziet doe ik dan ook mee. Met mijn 5 jarige merrie in de B.