En bij Hans

Die los bungelende riem ga ik dus nooit lekker vast krijgen.
Zijn mijn paardjes nu zo raar gebouwd (afgezien van het overgewicht, ze staan op dieet)? Of heb ik iets verkeerd vast gedaan? Andere tips over afstelling zijn ook welkom.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
capopjekop schreef:Heb het via een bokker gekocht, dus inruilen/terugbrengen wordt hem niet. Dan zou ik dus maat pony moeten kopen? Dan wordt het wel flink gaten bijprikken, want anders is het weer te groot.
ChristaMoor schreef:. Overigens hoort de singel niet zo vast tussen het borstdeel door te lopen maar de streng hoort tussen binnen en buitensingel door te lopen. (of er bovenlangs) zodat je bewegingsvrijheid van het borstdeel krijgt.
ChristaMoor schreef:Tuig is in zijn geheel te klein. Overigens hoort de singel niet zo vast tussen het borstdeel door te lopen maar de streng hoort tussen binnen en buitensingel door te lopen. (of er bovenlangs) zodat je bewegingsvrijheid van het borstdeel krijgt.
aerdenhout1 schreef:Waarom zitten er dan gaatjes in je strengen. Volgens mij kan je het borst tuig gewoon een stuk verlengen zoals ik het zie op de foto´s tenminste.
Eigenlijk weet ik dit wel zeker!
Probeer nu eens de gesp van de strengen, dus het borst tuig, terug te doen in het verste gaatje, dan kom je n.l wel goed uit!